Школско такмичење (петак) 18.01.2019.
Општинско такмичење (субота) 02.03.2019.
Окружно такмичење (субота) 23.03.2019.
Државно такмичење (субота) 11.05.2019. – Нова Варош
Српска математичка олимпијада (субота) 25.05.2019.
Школско такмичење (петак) 18.01.2019.
Општинско такмичење (субота) 02.03.2019.
Окружно такмичење (субота) 23.03.2019.
Државно такмичење (субота) 11.05.2019. – Нова Варош
Српска математичка олимпијада (субота) 25.05.2019.
Postovanje, kako stojite sa rezultatima?
Braničevski okrug:
http://www.dositejobradovic.edu.rs/
Četvrti zadatak, četvrti razred, vrlo nekorektno!
Tražili su samo različite zbirove, bez eksplicitnog navodjenja da zamena cifri jedinica i desetica podrazumeva isto rešenje, a to u ključu smatraju istim.
Podunavski okrug:
http://www.cvijiceva.edu.rs/
Mačvanski okrug;
http://oslaza.edu.rs/aktuelno.html?fbclid=IwAR3dq15qgSLBLmQA8gCQ-RXqtRgB0fpxy7vj3fKDDFCAN91CrEaxirZAVgo
Srednjebanatski okrug:
http://www.os2oktobar.edu.rs/
Moravički okrug:
http://www.ossvetisavacacak.edu.rs/
http://www.dmsle.rademetalac.edu.rs/
Jablanicki okrug
Severnobanatski okrug
http://kizur.edu.rs/
I to je to, ako neko ima neka doda linkove na škole iz ostalih okruga koje su izbacile rezultate.
Severnobački, izvinjavam se (nije Severnobanatski)
http://kizur.edu.rs/
https://dms.rs/nis/matematika-osnovne-skole/
Nisavski
Svaka Vam čast za nadjenje rezultate!
Šumadijski okrug:
https://imi.pmf.kg.ac.rs/dms/index.php?id=4668
Svaka vam čast za nadjene rezultate!
Peti razred drugi zadatak simetrala ugla a petaci nisu učili na redovnoj nastavi još uvek. „Pohvale“ za matematičare koji su pravili zadatke. Očigledno su upućeni u gradivo petog razreda. Mogu samo zamisliti petake koji su se pitali o čemu se radi. Stvarno je sve izgubilo smisla. Pozdrav veliki za DMS 😓
У праву сте. Комисија је погрешила и формулисала задатак који није тежак, али симетрала угла није по плану обраде. И сад улазимо у мрачно коло давања хинтова током такмичења. Некој деци у учионицама је нацртана симетрала и скициран задатак, некој деци је речено да тај задатак прескоче… Није фер да деца буду рангирана тако да у бодовну скалу уђе тај задатак.
Učenicima 5. razreda je u toku takmičenja simetrala ubjašnjena kao“prava koja deli ugao na dva jednaka dela“, što bar delimično ispravlja grešku. Mada, to je i dalje nepošteno, i u sličnom slučaju na narednim takmičenjima bi trebalo svim učesnicima oceniti zadatak sa 20 bodova, kako bi eleminisali prednost učenika koji uče u napred.
negde nije uopste pojasnjeno, pre bih rekla da je to bilo radjeno po savesti dezurnih, a ne po direktivi iz DMS, sto opet nije fer
Juznobacki okrug
http://www.jovanpopovic.edu.rs/2019/03/23/okruzno-takmicenje-iz-matematike-2019/
Nije u redu za uglove deca vezbala svesni su da su pogrešili usao profesor na 2 sek objasnio i izasao. Jos vise ih zbunio. Taj zadak je trebalo ponisti ti. To je pravedno a ne ovako. Ipak su se ta deca mucila pa i ako ne urade neki zadatak to je njihovo znanje pa im ne bi bilo krivo a ne ovako
Pirot http://svetisavapirot.edu.rs/
Pčinjski okrug https://jjzmajvranje.edu.rs/%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%9A%D0%B0/
Zlatiborski okrug:
http://petaosnovna.com/
Rasinski okrug:
http://www.nadapopovic.edu.rs/index.php/matemat-2019.html
Matematicka gimnazija za VII u BG, sedamnaestoro preko 70 poena ( sa 100 petoro).Nisu objavljeni na sajtu već usmena priča.
Kolko ce otprilike biti granica za 8 razrede?
70 – moja pretpostavka i želja.
70 za osmi je nerealno ako se uzme u obzir kako su uradili ucenici van beograda. Po mojoj proceni korektno i realno je 65 poena
objavljeni su rezultati za Beograd
Evo rezultata za Valjevo
http://www.dms-valjevo.org.rs/
U kojoj skoli u Beogradu je bilo takmicenje?
Evo rezultata za Beograd
http://www.osbrankoradicevic.edu.rs/obavestenja/preliminarni.xlsx
Rezultati za Beograd
http://www.osbrankoradicevic.edu.rs/
Ovi iz Pančeva, Jagodine i Raškog okruga svake godine nešto kilave. Sramota
Kolika će otprilike biti granica za 7. razred? Šta mislite?
Jagodinci i ekipa su odavno digli ruke od takmicenjima. Oderu djake rigidnim kriterijumom da ih ne bi spremali za drzavno.
Da li u ostalim okruzima primate dnevnicu ako decu vodite subotom na takmičenje koje je u drugom gradu? U Jagodini godinama ne.
Koliko ukupno imamo okruga u Srbiji?
Ukupno ima 24 okruga u centralnoj Srbiji i Vojvodini + Grad Beograd + 5 okruga na Kosovu. Dakle nedostaju rezultati (ne racunajuci Kosovo) iz sledecih okruga: Pomoravski, Raski, Toplicki, Borski, Zajecarski, Zapadnobacki, Sremski, Juznobanatski, Severnobanatski.
Zamolio bih da neko od profesora matematike objasni svojim kolegama drugih predmeta, pošto sam imao jedno spuštanje posle informacije da se dete plasiralo na republičko takmičenje iz matematike, da nije isto plasirati se iz matematike iz jednog malog grada gde deca nemaju ni približno iste uslove kao đaci iz matematičke gimnazije. Dms nije pravedan prema deci iz unutrašnjosti jer realno samo pedeset mesta je ostavljeno za decu van Beograda. Dok je moje dete imalo pet časova matematike na kojem je čekalo da se popravi sa dvojke na trojku, najbolja deca Beograda su radila dvanaest časova, takmičarske zadatke sa profesorima srednje škole, a ne sa nezainteresovanim nastavnicima kojima takmičenja uopšte nisu prioritet. Geografija, srpski jezik i drugi se uče na istom nivou u svim školama, a samo matematika ima specijalizovanu školu u tom uzrastu. Pa iako tako neravnopravni imamo još jedan apsurd da najmanje učenika ide na republičko takmičenje iz matematike. I onda kažu svaka čast, ali isto tako su vredni uspesi i drugih. Ne bih rekao da je isto biti prvi u vaterpolu i prvak sveta u fudbalu. Ako neko sumnja neka proba da se seti jednog stranog vaterpoliste, a svaka baba zna za Ronalda, Mesija i ostale.
Svaka cast deci iz unutrasnjosti na znanju i borbenosti.Samo,svi vi imate svoje lepe male gradove i sela,svoja imanja ,ostanite tamo,borite se za svoj kraj,razvijajte se i gradite svoj zavicaj.Ne jurisajte na Beograd,ne otimajte nasoj deci posao,stanove,ne terajte nas da idemo u inostransvo.Imate vi svoje gimnazije i skole,sta vas briga sta mi u Beogradu radimo,gledajte svoja posla ,da ne bi neko drugi dosao i naseljavao napustenu i zapustenu Srbiju.Aman,ljudi dokle vise………
A ti si čist beograđanin,brđanine
Da li biste Vi radije gledali utakmicu, ciji su ucesnici Ronaldo, Mesi i ostali, ili neku „levu“ ligu?Ronaldo i Mesi imaju nekoliko treninga dnevno, a levoligasi se sastaju 2 puta nedeljno na lokalnom terenu. Mislim da ne uvazavate cinjenicu, da Matematickoj gimnaziji u Beogradu gravitira blizu 2 miliona ljudi, tj. skoro 40 malih gradova.
Vodjen Vasom „logikom“, pretpostavljam da bi DMS, da bi zastupao nacelo pravednosti, trebalo da za vece gradove postavi granicu od 80 poena, dok bi za decu iz unutrasnjosti ta granica bila klizna, u zavisnosti od velicine grada, recimo od 20-60 poena.
Ako posmatrate BG,NS i Nis proporcionalno broju stanovnika, videcete da Vase tvrdnje nemaju osnova. I BTW, talenat je talenat , nevezano za to da li se radi o Beogradu ili o Donjem Przognjcu. Ja bih jos rekao da deca iz Donjeg Przognjca udisu cistiji vazduh, tako da im bolje rade klikeri od onih iz kruga dvojke.
Ne vidim da sam to igde rekao, ali kad me vučete za jezik onda ok. Ako je talenat jedino ono što je bitno onda ostavite decu u redovnim osnovnim školama a ne da rade po posebnim programima.
Talenat nije jedino sto je bitno, ali je svakako neophodan preduslov za uspeh. Svi ucenici matematickih gimnazija su pre toga bili ucenici „redovnih“ skola i ako uporedite njihova imena videcete i da su u vecini slucajeva i pre specijalne skole imali zapazene rezultate. Za uspeh na takmicenju iz matematike su potrebne tri stvari: talenat deteta, motivisanost i XXXX radnih sati. Ovo govorim kao roditelj cije dete nije ucenik beogradske elitne skole, a ipak se plasiralo da republicko takmicenje.
Kao otac deteta koje pohadja MG slozio bih se sa Diofantom u pogledu konstatacije da su uglavnom sva deca koja se tu nalaze postizala slicne, ili iste rezultate i ranije. Moje dete je pre upisa u MG znalo dobar broj dece iz svoje generacije sa finala Mislise, i drzavnih takmicenja iz fizike i matematike, ako ne licno, onda sa spiskova gde su bili zajedno u vrhu. Svi su polozili tezak prijemni ispit i ostaju u skoli cesto od 7:30 ujutru do 17:00… Dodatne nastave cesce drze ucenici srednje skole, nego profesori, cesto su trosatne, posle redovne nastave. Sve se bazira na entuzijazmu i ogromnom radu, pismeni zadaci su na nivou ili iznad nivoa okruznih takmicenja. U krajnjoj liniji njih 15 od 25 iz istog odeljenja ima preko 70 poena na okruznom, a na kontrolnom iz algebre je na pr. ukupno bilo dve petice i dve cetvorke. Cesto je veca nervoza pred pismeni, nego pred takmicenje. A zadaci za pripremu se opet rade samostalno, kod kuce. I kada posle svega toga izadju na takmicenje, ne vidim zasto bi trebali da budu izdvojeni u odnosu na druge. Materijali za vezbanje su dostupni svima, zbirke za pripremu za takmicenja se mogu nabaviti u DMS i Arhimedesu, pa i u MG. Ko hoce da radi, samo neka navali, nema tu nikakvih tajni. A takmicenje bi trebalo da donese nagrade i priznanja najboljima, bez obzira na to odakle su.
Nije u redu za uglove deca vezbala svesni su da su pogrešili usao profesor na 2 sek objasnio i izasao. Jos vise ih zbunio. Taj zadak je trebalo ponisti ti. To je pravedno a ne ovako. Ipak su se ta deca mucila pa i ako ne urade neki zadatak to je njihovo znanje pa im ne bi bilo krivo a ne ovako
Poštovani Džoni, na svakom takmičenju deca se takmiču u znanju, nebitno da li je matematika, srpski jezik ili geografija…Na koji način su deca stekla to znanje i to je nebitno, da li na redovnim časovima u školi, da li na dodatnoj nastavi, kod kuće sa roditeljima, na privatnim časovima…. Lepo je Diofant objasnio. Vidim da Vam Matematička gimnazija “ bode oči“, molim Vas pogledajte fond časova za 7. i 8. razred, šest (6) časova matematike nedeljno.
Sve ima svoje lice i naličje. MG je u centru grada. Sedmaci i osmaci svaki dan putuju iz Zemuna, novobeogradskih blokova, Mirijeva, Medakovića, Jerkovića, Banjice, Košutnjaka, Vidikovca, Rakovice… znači 2 sata svakog dana provedu u prevozu. Kada bi svako zainteresovano dete za matematiku (kojem je škola u komšiluku), dnevno vežbalo po 2 sata takmičarske zadatke, mislim da ne bi bilo problema na takmičenjima. Naravno i nastavnici po redovnim školama treba da budu organizovaniji, ažurniji, da motivišu i podstiču decu, ali to je Vaša struka i tu Vam se ne bih mešala.
https://www.jovansterijapopovic.edu.rs/
Južnobački…Pančevo…
Licno mi MG uopste ne smeta, moje dete ce ici tu, ali od 1.godine. Uvodjenjem dva takmicenja kao u fizici mislim da bi bila degradirana talentovana deca iz obicnih skola. Ako u MG ima 2,3,4 casa matematike vise nego u obicnoj skoli talentovano i radno dete to moze nadohnaditi kuci. Uslovi su: talenat, rad i eventualno mentorstvo, ali ni to nije neophodno. Internet i zbirke su puni zadataka, primeri proslih takmicenja. Treba to obraditi i to je to.
Opet ja. Pa ko je rekao bilo šta protiv dece iz Matematike gimnazije? Zar mislite da su deca koja nemaju dodatnu nastavu, manji broj časova, manje stručne nastavnike i rešavaju zadatke u školi koji su daleko ispod nivoa školskog takmičenja a plasirala se na republičko manje talentovana i imaju manje entuzijazma od dece iz MG i da su u prednosti?
Vi ste taj koji je u svom prvom postu pravio razliku izmedju dece koja ucestvuju na matematickim takmicenjima i dece koja ucestvuju na ostalim takmicenjima.Veliki broj ucenika MG-e bi ostvario odlicne rezultate i da nisu ucenici te skole. Nisu oni natprosecni zato sto se nalaze u MG-u, vec se tu nalaze zato sto su natprosecni. Sa Vama bih se po ovom pitanju slozio samo u jednom, a to je da se ne slazemo. Ovim zavrsavam ovu prepisku i zelim Vam puno srece i uspeha u daljem radu.
Oprostite što sam pokušavao da vam nešto objasnim jer slepom namigivati i gluvom šaputati je isto. Hvala
Морамо водити рачуна да у средишту такмичења је ученик. Други задатак за пети разред подразумева градиво које није било доступно свим ученицима. Свакако им није било доступно на транспарентан начин. На тај начин, дете које има обавештеног наставника је било у значајној предности. Такође, појашњења тог задатка током такмичења су достављана ученицима у учионици на различите начине и у различито време. У једном граду су деца у 11ч добила појашњењ, а у једном граду у 12:30. Постоји више решења у начину рангирања деце која не нарушавају принцип праведности. Или изузети задатак из листе поена или применити критеријум по ком не може ученик који није урадио тај задатак да буде рангиран испод ученика који је урадио та задатак, а слабије је урадио остала четири задатка.
Морамо водити рачуна да у средишту такмичења је ученик. Други задатак
за пети разред подразумева градиво које није било доступно свим
ученицима. Свакако им није било доступно на транспарентан начин. На
тај начин, дете које има обавештеног наставника је било у значајној
предности. Такође, појашњења тог задатка током такмичења су достављана
ученицима у учионици на различите начине и у различито време. У једном
граду су деца у 11ч добила појашњењ, а у једном граду у 12:30. Постоји
више решења у начину рангирања деце која не нарушавају принцип
праведности. Или изузети задатак из листе поена или применити
критеријум по ком не може ученик који није урадио тај задатак да буде
рангиран испод ученика који је урадио та задатак, а слабије је урадио
остала четири задатка.
Mali petaci su mnogo osteceni razlicitim tretmanom po pitanju 2. zadatka sa simetralom ugla. U jednoj skoli su deci crtali zadatak i zapravo ga lepo opisali, u drugoj skoli su samo rekli da simetrala ugla deli ugao. Dete je cak pogresno protumacilo tu recenicu, jer nije bilo jasno da kako izgleda to geometrijsko mesto tacaka. Nije u redu da dete koje tacno resilo 5. zadatak i pokazalo da jasno vidi vezu geometrije i algebre bude osteceno na rangiranju. Takmicenje sluzi da se takmice ucenici koji imaju jednake uslove tokom takmicenja.
Ima li rezultata za pomoravski okrug?
6.razred: 85 pa 60 pa 41, 7.razred 54 pa 45, 8.razred : 80 pa 70 pa 48. Sve ostalo daleko ispod.
https://dms.rs/wp-content/uploads/2019/04/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B5-%D0%B8-%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B7%D0%B8.doc
Evo odgovora za peti razred
Svo poštovanje uvaženim doktorima matematike….greška u tekstu drugog zadatka za peti razred je nedopustiva za ljude koji su tog renomea. Greška je nenamerna??? Ma smešni ste…to je nedopustivo! Učenici nisu u jednom okrugu oštećeni jer je svima dato jednako objašnjenje?! O čemu vi doktori matematike pričate?? Da li na ispitu dajete dodatna objašnjenja u vezi pitanja koje ste postavili a niste ga predavali? Objašnjavati zadatak na takmičenju?????? Srušiti koncentraciju i ostalim takmičarima a petak će sa sve tremom da shvati šta mu nepoznati nastavnik objašnjava?!?!?
Bravo za doktore matematike!!! Greška u drugom zadatku za učenike petog razreda je nenamerna?!?! Nedopustiva je za matematičare takvog renomea, ili niste vi već neko drugi, sastavljali zadatke, valjda neko proverava šta je napisano?! Neozbiljno od vas, doktori…Da li na ispitu pojašnjavate gradivo koje niste predavali, a pitali ste?? Sigurno da ne. Učenici u jednom okrugu kažete nisu bili oštećeni jer su svi dobili isto objašnjenje? Šta je sa učenicima ostalih razreda kojima je na taj način totalno narušena koncentracija??? A petaci pod tremom slušaju nepoznatog nastavnika kako im objašnjava šta je simetrala ugla?!?? Meni ste smešni. Neozbiljni. Obrazloženje i predlozi su vam čista glupost i promašaj. Kakve veze ima što je za petake okružno poslednji nivo. Zapitajte se da li treba da budete tu gde ste. Pozdrav od jednog „sitnog“ nastavnika iz provincije.
I internet ne radi kako treba…prvi komentar nikako da ode, napisah drugi kad ono oba su tu… Neka, neće da se baci 😉
U severnobanatskom nisu dobili nikakvo objasnjenje
Fale još raški, borski, toplički i zapadnobački?
Да ли постоји шанса да ученик шестог разреда са 72 поена иде на републичко?
A Zaječarski okrug?
Postoji. Prosle godine je granica bila oko 55 cini mi se.
Prosle godine za 6. razred granica je bila 61 poen.
Moguce da sam pomesala sa nekim drugim razredom. U svakom slucaju, 72 je verovatno dovoljno.
Хвала на одговорима. Требало би да је довољно, ја избројах 35 деце која имају од 72-100 поена из 19 округа. Видећемо.
Пуно среће свима на даљим такмичењима.
Odlazi sigurno
neke prognoze za 8 razred?
Bez ovih okruga, za sada osmaka ima oko oko 87 sa preko 70, sve zavisi od ostalih okruga i od zalbi kada se zavrse..Mislim da bi 70 bilo realno sa ovim rezultatima..
Za Borski okrug imate rezultate na oš vuk karadžić Kladovo
A Raško okrug?
Hvala, nizašta.
Realno je da bude 65 za osmi da bi prosao odredjen broj dece i iz unutrasnji u suprotnom neki okruzi nece imati predstavnike. Prosle godine je pozvano oko 130 osmaka zbogtoga
Osmaka u ovim okruzima ima oko 120 sa 62 i vise
Bez ovih par okruga i bez žalbi u Beogradu, sedmaka ima 84 preko 60 poena. Šta mislite gde bi mogla biti granica?
moze li neko da mi objasni kako se priznaje zadatak u osmom razredu preko trigonometrijskih funkcija kada to gradivo nije zaosnovnu skolu? Drugaciji nacin resavanja je mnogo zahtevniji.
Deca u gimnazijama su ucili trigonometriju a svako moze raditi zadatak kako hoce ako zna tacno da ga uradi i to dokaze.
Sta mislite,otprilike,koja je granica za prolazak za 7.razred?
61
Hvala.
Pretpostavljam 61
Da li si brojao ili odprilike procenjujes?
Ovi okruzi koji ne objavljuju rezultate lepo isključiti iz ovogodišnjeg državnog takmičenja pa neka objašnjavaju deci zašto nisu prošla. Sramota. Svake godine isti okruzi vuku za nos druge.
Da li ce mozda smestajni kapaciteti Nove Varosi uticati na broj ucesnika na drzavnom? Prosle godine u Jagodini je osmaka bilo 120 npr. ali Nova Varos ne moze ni da se poredi sa Jagodinom po broju hotela.
Mislim da ce deca biti smestena na Zlataru, retko u Novoj Varosi.
Smeštajni kapacitet neće uticati na to koliko prolazi učenika. Ukupan broj dece koja prolaze je 320.
Vec je odredjen ukupan broj ucenika koji ide na drzavno?
Da li je 75 bodova dovoljno za prolaz u osmom razredu?
75 sigurno! Mene brine 70.
Prema sadašnjem stanju 70 i više ima tačno 100. S obzirom da je 80 njih iz Beograda, Mačvanskog i Južnobačkog okruga realno je da 70 bodova i više prolazi.
Rezultati severnobanatskog okruga imaju na sajtu skole Zarko Zrenjanin ,Kikinda.
stavite onda link, posto meni nista ne pokazuje.
Opštinsko
da, ima opstinsko i to je to. okruznog nema
Kada se komisija pregleda žalbe u Beogradu? Danas ili sutra?
Mislim danas, sutra bi po planu trebalo da budu objavljeni. Kako dugo traju ovi dani, a tek treba docekati granice.
severnobanatski http://www.oszarkoki.edu.rs/#
Moze pomoc?Ne mogu da nadjem,Pomoravski,Raski,Toplicki,Borski,Zajecarski,Zapadnobacki i Sremski okrug.Ako neko moze link?Unapred hvala!
Borski
http://vukkladovo.nasaskola.rs/strana/53/Takmicenja/
Ostali okruzi za koje svi tražimo izgleda nisu izbacili rezultate na net-u – na žalost. Pomoravski imate nešto u ranijim postovima.
Hvala puno!
Hvala!
Sremski okrug,skola organizator je Dusab Jerkovic,Ruma,ali nema nista ni na sajti ni na fb stranici.
Dusan Jerkovic,greska u kucanju.
Zapadnobacki okrug,domacin je skola Bratsvo jedinstvo,Sombor,ali nema rezultata na sajtu
Da ima konacnih rezultata u BG-u?
Izasli konacni u Bg na sajtu skole
Izasli rezultati za Beograd!!!!!!
Dajte link
Ima li neko procenu za granicu za šesti?
Konačni rezultati za Beograd
http://www.osbrankoradicevic.edu.rs/
Oko 60 poena
Hvala, imamo 61, biće tesno…
Da li neko zna rezultate raskog okruga?
Da li neko zna rezultate Zapadnobackog, Sremskog, Toplickog i Zajecarskog okruga?
Da li neko zna rezultate Zapadnobackog, Sremskog, Toplickog i Zajecarskog okruga, za osmi razred?
Шта мислите, може ли граница за шести бити око 50 поена, обзиром да у Београду има само 56 ученика са више од 50 поена?
Sesti i sedmi 60 i nesto. Osmi 70 i nesto.
Produžen je rok za žalbe: https://dms.rs/wp-content/uploads/2019/03/Pomeranje-rokova-u-vezi-rezultata-okruznog-takmicenja.pdf
Realno, ovo je sramota- da deca skoro 3 nedelje cekaju granice.
Sramota! Deca ne znaju granice skoro 3 nedelje od takmicenja.
Da li znate da su u Čačku juče postavili konačne rezultate, u sredu su imali razmatranje prigovora, pritom je u sedmom na 45 učenika bilo 10 prigovora, 9 prihvaćenih. U Kraljevu ni na jednom sajtu skole nema liste rezultata. Da li se neko, osim mene pita šta se ovde dešava?
Događa se da nesavesni i priučeni nastavnici pregledaju zadatke površno i realno oštete dete. Iz mog iskustva, dete reši zadatak tačno, da dokaz, ali nastavnik ne zna da problem može da se reši na više načina. Dobio gospodin rešenje i gleda kao kopir mašina. Mozak se ne uključuje. E sad toliki broj jeste čudan. Ali ima državna komisija pa će se sve proveriti.
nazalost, u manjim mestima radi priucen kadar, ako je tokom studija slusao matematiku bar jedan semestar, onda je jos i dobro…
srecni su oni kojima matematiku predaje diplomirani matematicar, ali isto tako i retki…
Da li možete da prosledite link za Čačak?
na sajtu škole Sveti Sava Čačak.
http://www.ossvetisavacacak.edu.rs/
Nema ni za Kraljevo, ni za Sremsku Mitrovicu.
U Šapcu prolaz na okružno za osmi bio je sa 10 poena, a sad devetoro sa 75 ili više poena…
Da li znate za sedmi u Sapcu?
Greska, mislila sam na Sremsku Mitrovicu, ne na Sabac.
Nije mi jasno bodovanje na ovoj listi za sedmi razred, poeni su mimo raspodele poena po zadatku, po kljucu https://drive.google.com/file/d/1z0VJQ4eERhfAW8lLKHJnV6tZQD7aaj4S/view
Gde ste našli ovu listu za Leskovac? Ja sam beležila rezultate po okruzima i u subotu veče nije bilo ni jednog učenika u sedmom razredu sa više od 60 poena.
Da li ima sanse da se pozove 110-120 osmaka jer se od njih bira ekipa za Balkanijadu, a i jer je prosle godine pozvano 130?
http://www.dmsle.rademetalac.edu.rs/index.php/ic-nj/sn-vn-sh-l
Na zvanicnom sajtu DMS, podruznice, Jablanicki okrug.
Ovo su konacni rezultati. U petom zadatku, NE MOZE po kljucu da bude bodovano sa 7 ili 10 bodova , jer kljuc izricito nalaze 6+8+6 i u cetvrtom NE MOZE sa 10 bodova, po kljucu je raspodela 7+6+7. Ovo nije lapsus, jer je primenjeno na vise zadataka. Da, u subotu niko nije imao vise od 60 bodova, na preliminarnoj listi. Za ostale razrede nisam stigla da pogledam.
Koliku granicu ocekujete za 7.?
Pre ovih zadnjih dešavanja bila sam sigurna da će biti 61. Ali posle ovog što sam videla uopšte više nisam sigurna.
Mislim da nece biti pozvano vise od 110 osmaka.
Da li za osmi razred moze da se prodje sa 66 🙂
bilo bi lepo, ali sve zavisi
Za sada na ovim okruzima čiji su rezultati postavljeni ima 105 osmaka od 70 do 100 poena.
Janko, ili 66 ili 67.
Zašto se zadaci boduju van određenog ključa,te sve bodove treba skinuti,videćemo da li državna komisija radi svoj posao.
Nazalost, moram da kazem “ Ovo je ipak zemlja Srbija“
Čitam komentare vezane za ovo takmičenje iz matematike i vidim sav očaj života u Srbiji. Sve mi je jasno kao dan. Nijedno takmičenje osnovnih škola ne privlači pažnju koliko matematika. Zašto? Pa jasno je da je to put do neke od još vredećih škola u Srbiji, a to bi trebalo da bude put do nekog vredećeg fakulteta i onda preko, što dalje od ove nedođije gde ovakva deca kad postanu ljudi nemaju nikakvu prolaznost u društvu. Onda na scenu stupaju neki drugi. Kažu snalažljiviji. Nekima kojima knjiga kažu nije zatupela mozak. Moja poruka svoj deci i roditeljima koji ovaj forum čitaju je da bez obzira kakav je rezultat ne odustaju. Čim ovo čitate već ste pobednici. Srećno deco. Na pravom ste putu.
Konacno da neko napiše suštinu takmičenja iz matematike i delom fizike. Svaka čast ko na ovaj način razmišlja. Nažalost, to je jedini ispravan i pragmatičan način razmišljanja u ovom trenutku i bojim se i mnogo duže. Bio sam učesnik takmičenja skoro deceniju, itd, itd, ali ostao u ovoj žabokrečini, naivko, poverovao da će biti bolje. Srećom imam dvoje nadarene dece koja vole matematiku i trudim se da im takmičenja prikažem, ne kao nekakvu borbu protiv vršnjaka hvalisanja radi ili slično, nego baš kao jedan od koraka na poštenom putu u ok budućnost, a da ne moraju da prave budalu od sebe.
Da li imam sanse da prodjem sa 65 poena na drzavno? Osmi sam razred.
To sad zavisi koliko osmaka odluče da pošalju. Uglavnom je to bilo oko 100 a prošle god 130 aline znam zbog čega odn.ne znam kako su bili raspoređen poeni kod dece. Ovde ih ima 105 od 70 do 100 e sad niko ne zna da li će odlučiti da pošalju veći broj. Rok za žalbe je pomeren za nedelju dana tako da će se tad znati granice.
I predprosle godine su pozivali vise od 100 osmaka, nekih 115
Da li neko ima informacije o raskom, sremskom, toplickom, zajecarskom okrugu?
Konacna lista za raski okrug moze da se nadje na sajtu os raska – takmicenja
Hvala!
Kako učenik u 7. razredu u Kraljevu 2. zadatak ima 18 poena kad je po ključu 4-8-8 i osvoio je drugu nagradu SRAMOTA ,šta čeka državna komisija.
nale, koliko po Vasim beleskama ima u 6. razredu iznad 61 boda?
nale, koliko po Vasim beleskama u 7. razredu ima iznad 61 boda?
U Kraljevu na 2. zadatku prvo plasirani za 7.razred osvoio 18 poena a po ključu je 4-8-8 ,sramota šta čeka državna komisija!
Možda je čovek radio drugačije nego kako je u ključu, ili je napravio neku trivijalnu grešku na kraju pa su mu zbog toga oduzeta 2 poena. Nije ključ zakon, pa da ne može da se boduje drugačije od onoga što je u ključu. Uostalom, to čak i piše u ključu.
95 ucenika bez cetri okruga za koje se ne znaju rezultati
Na koji razred mislis Nale?
Na 7.razred, broj učenika koji imaju vise od 60 poena
Hvala 👍
Hvala!
sta mislite koliko ce ucenika biti pozvano po razredima?
Verovatno po 105 u 7. I 6, a u 8. 110.
Svi po 110 učenika
6. Po 95
7. po 115
8. po 115
Sta mislite koja ce biti granica za 7. razred,da li gimnazije imaju svoju listu I da li su za njih posebne granice ,i da li se prolazi sa 66 za obicno odeljenje?
Lista je jedinatvena za sve. Sa 66 poena je prolaz siguran. Pozdrav.
Hvala.
Malo je nefer to sto su beogradske osnovne skole jednake sa ostalim osnovnim skolama, sto se tice rezultata takmicenja. Matematicka gimnazija radi po drugacijim principima nego ostale skole i zbog toga na republicko uvek prodje 60% iz Matematicke gimnazije. Trebalo bi da postoji odredjena granica za Beograd i za ostale okruge. Na primer, za Beograd 80 poena, a za ostale okruge 60-65 poena. Ali sta da se radi, tako je kako je.
Treba povecati broj osmaka pozvanih na drzavno jer je gimnazija mnogo dobro uradila takmicenje pa da svi mi koji smo iz „obicnih“ skola, u bilo kojem okrugu imamo vise sanse.
Slazem se.
Slazem se.Kolko ocekujete granicu kod osmaka?Po meni ne ne bi trebali oni sa 60p da prodju, ali mislim da je 61-62 okej granica
Nadam se, ali sumnjam da ce pustiti toliko osmaka. Istina je da su sedmaci uradili vrlo lose ove godine cak i u Beogradu i da ce manje sedmaka da prodje, ali nece spustiti granicu za osmi do 60 ili 65 poena sigurno. Jer je stvarno glupo da neki okruzi nemaju predstavnike, mada neki okruzi ni nemaju ucenike sa 60 i vise poena. Ja sam racunao nesto i zasad iz svih okruga, sem onih 4 za koje nemamo rezultate, ima oko 150 ucenika sa 60 i vise poena. Ali ne znam kako su uradili ti okruzi, a nema sanse da ce pustiti 150 osmaka, to je prosto nemoguce.
Da li je neko brojao koliko ima ucenika sa 65/66 poena?
Iz kog razreda?
Brojali smo, vise od 65 ima 119 ucenika, a vise od 64 120 ucenika
Da li je neko brojao mozda koliko je osmaka za VISE od 65 poena?
Oko 126 bez ovih par okruga
Oko 126 bez ovih par okruga.
Ovo je uključujući 65 a od 67 do 100 ima negde 110 učenika
Inace informacija iz prve ruke, u DMS nisu jos stigli rezultati iz 6 okruga tako da ce kasniti sa objavljivanjem granica. Sramota.
Dobro je bar kad oce da pregledaju sve jos jednom
Upravo smo informisani,nije stigao materijal iz jos cetiri okruga:Novi Sad,Vrsac,Leskovac (zaboravih cetvrti okrug).Nemam reci…
Sramota od organizacije za jedno ovako ozbiljan dogadjaj.
Granice su
59
62
70
Po razredima od 6-8
kako znate?
Izaslo na DMSu
Kad ce se znati zvanicne liste ko sve ide na drzavno?
Nadam se – petak. Bar je tako u najavi na sajtu DMS.
Manje od mesec dana do takmičenja, a nema spiska pozvanih. Nema šta. Matematički precizno. Dms sramota.
upravo izasao na dms
Da li imate rešenja sa drzavnih takmicenja iz matematike 2016. , 2017. , 2018. , za 7. razred?
https://drive.google.com/drive/folders/1hl38583dxP8zuSeoRyKM0WwTC9Py6alC
https://drive.google.com/drive/folders/1zDnfJeEK9BM-fDf3dKdUuCsLIek5_xc8
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/18CfzHFK0PSb88A0_NVlX9K-O2cy0imiv
Hvala
Ovde su rešenja 2015. , 2016. , 2017. ,a meni fali ’16 ,’17 , ’18 pa ako neko ima rešenja za 2018. za 7.razred bio bih mu zahvalan ako bi mi ih poslao.Hvala u svakom slucaju
Jel ima neko rešenja za 7.razred za republicko takmičenje iz 2018. godine?
Imam ja koji zadatak ti treba?
Svi ako nije problem.
Prvi zadatak 3*4*4=48
Drugi zadatak Radis preko uglova trougla koje izracunas pomocu centralnih uglova i dalje je A8=(A1A8) /2 i A1M=(A1A8)/2 i iz toga sledi dokaz
Treci zadatak r=2*r1, zbog simetrije u odnosu na pravu OO1 je r2=r3 dalje sve primenom pitagore se dobije
Cetvrti zadatak prvi izraz oznacis sa m a drugi sa n. Dalje se izrazi a iz obe dalje dobijes da je m=n i a=4-koren iz 15 ili a=-4-koren iz 15
Peti zaadatak Pretopostavis suprotno i onda vidis koliko moze biti iz skupa brojeva koji daju ostatke pri deljenju sa 7 i na kraju napisanih brojeva ne moze biti vise od 1+8+7+7=23, suprotno uslovu da ih je 24. Kontradikcija
Ako ti treba detaljnije resenje nekog zadatka pisi mi
Hvala,važi.
A za 6. Razred 4 i r zadatak resenje moze li ??
Za 6. razred 4 i 5 zadatak resenje iz 2018 god.
A za 6. Razred 4 i 5 zadatak iz 2018 godine resenje jel moze li ??
Kakvi su utisci sa republičkog?
Da li ste u Varosi? Imate li zadatke ili rang liste? Utisak.
.?
Da li negde mogu da se vide rezultati ?
Ili barem zadaci.
Mislim naravno na zadatke sa republičkog.
Postavljeni su konacni rezultati na sajtu DMS-a.
Da li neko ima zadatke sa drzavnog takmicenja?
Njegovom Velicanstvu, prof dr Zoranu Kadelburgu i ostaloj gospodi iz DMS-a
Drzavno takmicenje iz matematike bi po svojoj koncepciji trebalo da bude smotra znanja najtalentovanije i najvrednije dece ove male, korupcijom, nepotizmom i partokratijom skoro unistene zemlje.
Sta se desavalo juce, 11.05.2019. godine u Novoj Varosi?
Umesto da na osnovu iskustva iz prethodnih godina budu izabrani zadaci koji bi po svojoj
tezini odgovarali nivou takmicenja, ovogodisnji zadaci su po svojoj tezini bili laksi( uslovno receno tipski ili vec vidjeni). Kada je greska vec napravljena i kad se pristupilo pregledanju zadataka, gospoda iz DMS-a su uvidela da bi nerealno veliki broj ucesnika imao preko 70 poena. I onda nastupa sramotna i katastrofalna greska komisije:umesto da se pridrzavaju kljuca pri oceni zadataka, komisija potpuno nerezonski i van svih kriterijuma dodeljuje bodove kao na buvljoj pijaci. Ova metoda ocenjivanja bi se mogla nazvati „odokativna“.
Gospodo draga,
i sami ste svesni da je jako mali broj dece koja imaju iskrenu zelju da se bave naukom. Vasim amaterskim i donekle hohstaplerskim ponasanjem, obesmisljavate ovu smotru znanja i demotivisete odredjeni broj dece.
Vi ste akademski gradjani, a ne ucesnici rijalitija.Vasim jucerasnjim ponasanjem se ne razlikujete mnogo od ove druge kategorije.
Koja si ti dijabola! Jel ovo pokusavas da ostvaris neispunjene ambicije iz mladosti preko deteta pa ovaj put omanulo? Sram te bilo jer omalovazavas decu koja su osvojila nagrade pljuvanjem zadataka i ocenjivanja (verovatno si „veliki“ samozvani strucnjak za tezinu i odabir zadataka), a samim tim i insinuiras da su nezasluzeno osvojili nagrade.
PS. Umesto sto si blejao pored TV-a i gledao rijalitije (a to ocigledno radis jer znas kako se ponasaju ucesnici) bilo je bolje da si razmisljao o matematici. Barem ti sacuvao zdravi razum!
Da li ce neko pokusati da upise Mg od prve godine, ako da iz kojih zbirki ce se pripremati, posto ne znam da li je potrebna jos neka sem 10+ za upis u matematicku gimnaziju Srdjana Ognjanovica?
Matematiskop, pripreme za takmicenja u izdanju Dms-a, Tetive i tangente.
Andrić, Dugošija, Jocković, Mićić, Zavod za udžbenike
Ako ovo ima ko da čita, savet za sve roditelje. Nemojte se opterećivati takmičenjima. Takmičenje i nagrada sa dms državnog ne važi za upis u srednje škole. Ne boduje se ni sa jednim jedinim bodom. Samo prva tri mesta, a ne nagrade. Više vredi jedan zadatak na prijemnom ispitu za Matematičku gimnaziju nego sve petice u odnosu na trojke, nego i jedna nagrada. Mislim da su doveli sve do totalnog apsurda.
Da li neko zna kad i gde izlaze rezultati Majskog internet zadačnika?
Opstinsko takmicenje iz matematike za osnovce 2019/2020
Ima li koga ?
Utisci ???
не знам о чему се ради, некада је овај форум био најбољи, најбржи, најтачнији, а сада нема више никаквих информација
Драги посетиоци, отворена је тема о такмичењима школске 2019/2020. године.
Хвала на посетама и поверењу.