Такмичења из математике ОШ 2019.

Школско такмичење (петак) 18.01.2019.
Општинско такмичење (субота) 02.03.2019.
Окружно такмичење (субота) 23.03.2019.
Државно такмичење (субота) 11.05.2019. – Нова Варош
Српска математичка олимпијада (субота) 25.05.2019.

221 thoughts on “Такмичења из математике ОШ 2019.

  1. Četvrti zadatak, četvrti razred, vrlo nekorektno!
    Tražili su samo različite zbirove, bez eksplicitnog navodjenja da zamena cifri jedinica i desetica podrazumeva isto rešenje, a to u ključu smatraju istim.

  2. Peti razred drugi zadatak simetrala ugla a petaci nisu učili na redovnoj nastavi još uvek. „Pohvale“ za matematičare koji su pravili zadatke. Očigledno su upućeni u gradivo petog razreda. Mogu samo zamisliti petake koji su se pitali o čemu se radi. Stvarno je sve izgubilo smisla. Pozdrav veliki za DMS 😓

    1. У праву сте. Комисија је погрешила и формулисала задатак који није тежак, али симетрала угла није по плану обраде. И сад улазимо у мрачно коло давања хинтова током такмичења. Некој деци у учионицама је нацртана симетрала и скициран задатак, некој деци је речено да тај задатак прескоче… Није фер да деца буду рангирана тако да у бодовну скалу уђе тај задатак.

    2. Učenicima 5. razreda je u toku takmičenja simetrala ubjašnjena kao“prava koja deli ugao na dva jednaka dela“, što bar delimično ispravlja grešku. Mada, to je i dalje nepošteno, i u sličnom slučaju na narednim takmičenjima bi trebalo svim učesnicima oceniti zadatak sa 20 bodova, kako bi eleminisali prednost učenika koji uče u napred.

      1. negde nije uopste pojasnjeno, pre bih rekla da je to bilo radjeno po savesti dezurnih, a ne po direktivi iz DMS, sto opet nije fer

    1. Nije u redu za uglove deca vezbala svesni su da su pogrešili usao profesor na 2 sek objasnio i izasao. Jos vise ih zbunio. Taj zadak je trebalo ponisti ti. To je pravedno a ne ovako. Ipak su se ta deca mucila pa i ako ne urade neki zadatak to je njihovo znanje pa im ne bi bilo krivo a ne ovako

      1. 70 za osmi je nerealno ako se uzme u obzir kako su uradili ucenici van beograda. Po mojoj proceni korektno i realno je 65 poena

    1. Ukupno ima 24 okruga u centralnoj Srbiji i Vojvodini + Grad Beograd + 5 okruga na Kosovu. Dakle nedostaju rezultati (ne racunajuci Kosovo) iz sledecih okruga: Pomoravski, Raski, Toplicki, Borski, Zajecarski, Zapadnobacki, Sremski, Juznobanatski, Severnobanatski.

  3. Zamolio bih da neko od profesora matematike objasni svojim kolegama drugih predmeta, pošto sam imao jedno spuštanje posle informacije da se dete plasiralo na republičko takmičenje iz matematike, da nije isto plasirati se iz matematike iz jednog malog grada gde deca nemaju ni približno iste uslove kao đaci iz matematičke gimnazije. Dms nije pravedan prema deci iz unutrašnjosti jer realno samo pedeset mesta je ostavljeno za decu van Beograda. Dok je moje dete imalo pet časova matematike na kojem je čekalo da se popravi sa dvojke na trojku, najbolja deca Beograda su radila dvanaest časova, takmičarske zadatke sa profesorima srednje škole, a ne sa nezainteresovanim nastavnicima kojima takmičenja uopšte nisu prioritet. Geografija, srpski jezik i drugi se uče na istom nivou u svim školama, a samo matematika ima specijalizovanu školu u tom uzrastu. Pa iako tako neravnopravni imamo još jedan apsurd da najmanje učenika ide na republičko takmičenje iz matematike. I onda kažu svaka čast, ali isto tako su vredni uspesi i drugih. Ne bih rekao da je isto biti prvi u vaterpolu i prvak sveta u fudbalu. Ako neko sumnja neka proba da se seti jednog stranog vaterpoliste, a svaka baba zna za Ronalda, Mesija i ostale.

    1. Svaka cast deci iz unutrasnjosti na znanju i borbenosti.Samo,svi vi imate svoje lepe male gradove i sela,svoja imanja ,ostanite tamo,borite se za svoj kraj,razvijajte se i gradite svoj zavicaj.Ne jurisajte na Beograd,ne otimajte nasoj deci posao,stanove,ne terajte nas da idemo u inostransvo.Imate vi svoje gimnazije i skole,sta vas briga sta mi u Beogradu radimo,gledajte svoja posla ,da ne bi neko drugi dosao i naseljavao napustenu i zapustenu Srbiju.Aman,ljudi dokle vise………

    2. Da li biste Vi radije gledali utakmicu, ciji su ucesnici Ronaldo, Mesi i ostali, ili neku „levu“ ligu?Ronaldo i Mesi imaju nekoliko treninga dnevno, a levoligasi se sastaju 2 puta nedeljno na lokalnom terenu. Mislim da ne uvazavate cinjenicu, da Matematickoj gimnaziji u Beogradu gravitira blizu 2 miliona ljudi, tj. skoro 40 malih gradova.
      Vodjen Vasom „logikom“, pretpostavljam da bi DMS, da bi zastupao nacelo pravednosti, trebalo da za vece gradove postavi granicu od 80 poena, dok bi za decu iz unutrasnjosti ta granica bila klizna, u zavisnosti od velicine grada, recimo od 20-60 poena.
      Ako posmatrate BG,NS i Nis proporcionalno broju stanovnika, videcete da Vase tvrdnje nemaju osnova. I BTW, talenat je talenat , nevezano za to da li se radi o Beogradu ili o Donjem Przognjcu. Ja bih jos rekao da deca iz Donjeg Przognjca udisu cistiji vazduh, tako da im bolje rade klikeri od onih iz kruga dvojke.

      1. Ne vidim da sam to igde rekao, ali kad me vučete za jezik onda ok. Ako je talenat jedino ono što je bitno onda ostavite decu u redovnim osnovnim školama a ne da rade po posebnim programima.

      2. Talenat nije jedino sto je bitno, ali je svakako neophodan preduslov za uspeh. Svi ucenici matematickih gimnazija su pre toga bili ucenici „redovnih“ skola i ako uporedite njihova imena videcete i da su u vecini slucajeva i pre specijalne skole imali zapazene rezultate. Za uspeh na takmicenju iz matematike su potrebne tri stvari: talenat deteta, motivisanost i XXXX radnih sati. Ovo govorim kao roditelj cije dete nije ucenik beogradske elitne skole, a ipak se plasiralo da republicko takmicenje.

      3. Kao otac deteta koje pohadja MG slozio bih se sa Diofantom u pogledu konstatacije da su uglavnom sva deca koja se tu nalaze postizala slicne, ili iste rezultate i ranije. Moje dete je pre upisa u MG znalo dobar broj dece iz svoje generacije sa finala Mislise, i drzavnih takmicenja iz fizike i matematike, ako ne licno, onda sa spiskova gde su bili zajedno u vrhu. Svi su polozili tezak prijemni ispit i ostaju u skoli cesto od 7:30 ujutru do 17:00… Dodatne nastave cesce drze ucenici srednje skole, nego profesori, cesto su trosatne, posle redovne nastave. Sve se bazira na entuzijazmu i ogromnom radu, pismeni zadaci su na nivou ili iznad nivoa okruznih takmicenja. U krajnjoj liniji njih 15 od 25 iz istog odeljenja ima preko 70 poena na okruznom, a na kontrolnom iz algebre je na pr. ukupno bilo dve petice i dve cetvorke. Cesto je veca nervoza pred pismeni, nego pred takmicenje. A zadaci za pripremu se opet rade samostalno, kod kuce. I kada posle svega toga izadju na takmicenje, ne vidim zasto bi trebali da budu izdvojeni u odnosu na druge. Materijali za vezbanje su dostupni svima, zbirke za pripremu za takmicenja se mogu nabaviti u DMS i Arhimedesu, pa i u MG. Ko hoce da radi, samo neka navali, nema tu nikakvih tajni. A takmicenje bi trebalo da donese nagrade i priznanja najboljima, bez obzira na to odakle su.

  4. Nije u redu za uglove deca vezbala svesni su da su pogrešili usao profesor na 2 sek objasnio i izasao. Jos vise ih zbunio. Taj zadak je trebalo ponisti ti. To je pravedno a ne ovako. Ipak su se ta deca mucila pa i ako ne urade neki zadatak to je njihovo znanje pa im ne bi bilo krivo a ne ovako

  5. Poštovani Džoni, na svakom takmičenju deca se takmiču u znanju, nebitno da li je matematika, srpski jezik ili geografija…Na koji način su deca stekla to znanje i to je nebitno, da li na redovnim časovima u školi, da li na dodatnoj nastavi, kod kuće sa roditeljima, na privatnim časovima…. Lepo je Diofant objasnio. Vidim da Vam Matematička gimnazija “ bode oči“, molim Vas pogledajte fond časova za 7. i 8. razred, šest (6) časova matematike nedeljno.
    Sve ima svoje lice i naličje. MG je u centru grada. Sedmaci i osmaci svaki dan putuju iz Zemuna, novobeogradskih blokova, Mirijeva, Medakovića, Jerkovića, Banjice, Košutnjaka, Vidikovca, Rakovice… znači 2 sata svakog dana provedu u prevozu. Kada bi svako zainteresovano dete za matematiku (kojem je škola u komšiluku), dnevno vežbalo po 2 sata takmičarske zadatke, mislim da ne bi bilo problema na takmičenjima. Naravno i nastavnici po redovnim školama treba da budu organizovaniji, ažurniji, da motivišu i podstiču decu, ali to je Vaša struka i tu Vam se ne bih mešala.

    1. Licno mi MG uopste ne smeta, moje dete ce ici tu, ali od 1.godine. Uvodjenjem dva takmicenja kao u fizici mislim da bi bila degradirana talentovana deca iz obicnih skola. Ako u MG ima 2,3,4 casa matematike vise nego u obicnoj skoli talentovano i radno dete to moze nadohnaditi kuci. Uslovi su: talenat, rad i eventualno mentorstvo, ali ni to nije neophodno. Internet i zbirke su puni zadataka, primeri proslih takmicenja. Treba to obraditi i to je to.

  6. Opet ja. Pa ko je rekao bilo šta protiv dece iz Matematike gimnazije? Zar mislite da su deca koja nemaju dodatnu nastavu, manji broj časova, manje stručne nastavnike i rešavaju zadatke u školi koji su daleko ispod nivoa školskog takmičenja a plasirala se na republičko manje talentovana i imaju manje entuzijazma od dece iz MG i da su u prednosti?

    1. Vi ste taj koji je u svom prvom postu pravio razliku izmedju dece koja ucestvuju na matematickim takmicenjima i dece koja ucestvuju na ostalim takmicenjima.Veliki broj ucenika MG-e bi ostvario odlicne rezultate i da nisu ucenici te skole. Nisu oni natprosecni zato sto se nalaze u MG-u, vec se tu nalaze zato sto su natprosecni. Sa Vama bih se po ovom pitanju slozio samo u jednom, a to je da se ne slazemo. Ovim zavrsavam ovu prepisku i zelim Vam puno srece i uspeha u daljem radu.

  7. Морамо водити рачуна да у средишту такмичења је ученик. Други задатак за пети разред подразумева градиво које није било доступно свим ученицима. Свакако им није било доступно на транспарентан начин. На тај начин, дете које има обавештеног наставника је било у значајној предности. Такође, појашњења тог задатка током такмичења су достављана ученицима у учионици на различите начине и у различито време. У једном граду су деца у 11ч добила појашњењ, а у једном граду у 12:30. Постоји више решења у начину рангирања деце која не нарушавају принцип праведности. Или изузети задатак из листе поена или применити критеријум по ком не може ученик који није урадио тај задатак да буде рангиран испод ученика који је урадио та задатак, а слабије је урадио остала четири задатка.

  8. Морамо водити рачуна да у средишту такмичења је ученик. Други задатак
    за пети разред подразумева градиво које није било доступно свим
    ученицима. Свакако им није било доступно на транспарентан начин. На
    тај начин, дете које има обавештеног наставника је било у значајној
    предности. Такође, појашњења тог задатка током такмичења су достављана
    ученицима у учионици на различите начине и у различито време. У једном
    граду су деца у 11ч добила појашњењ, а у једном граду у 12:30. Постоји
    више решења у начину рангирања деце која не нарушавају принцип
    праведности. Или изузети задатак из листе поена или применити
    критеријум по ком не може ученик који није урадио тај задатак да буде
    рангиран испод ученика који је урадио та задатак, а слабије је урадио
    остала четири задатка.

  9. Mali petaci su mnogo osteceni razlicitim tretmanom po pitanju 2. zadatka sa simetralom ugla. U jednoj skoli su deci crtali zadatak i zapravo ga lepo opisali, u drugoj skoli su samo rekli da simetrala ugla deli ugao. Dete je cak pogresno protumacilo tu recenicu, jer nije bilo jasno da kako izgleda to geometrijsko mesto tacaka. Nije u redu da dete koje tacno resilo 5. zadatak i pokazalo da jasno vidi vezu geometrije i algebre bude osteceno na rangiranju. Takmicenje sluzi da se takmice ucenici koji imaju jednake uslove tokom takmicenja.

      1. 6.razred: 85 pa 60 pa 41, 7.razred 54 pa 45, 8.razred : 80 pa 70 pa 48. Sve ostalo daleko ispod.

      1. Svo poštovanje uvaženim doktorima matematike….greška u tekstu drugog zadatka za peti razred je nedopustiva za ljude koji su tog renomea. Greška je nenamerna??? Ma smešni ste…to je nedopustivo! Učenici nisu u jednom okrugu oštećeni jer je svima dato jednako objašnjenje?! O čemu vi doktori matematike pričate?? Da li na ispitu dajete dodatna objašnjenja u vezi pitanja koje ste postavili a niste ga predavali? Objašnjavati zadatak na takmičenju?????? Srušiti koncentraciju i ostalim takmičarima a petak će sa sve tremom da shvati šta mu nepoznati nastavnik objašnjava?!?!?

      2. Bravo za doktore matematike!!! Greška u drugom zadatku za učenike petog razreda je nenamerna?!?! Nedopustiva je za matematičare takvog renomea, ili niste vi već neko drugi, sastavljali zadatke, valjda neko proverava šta je napisano?! Neozbiljno od vas, doktori…Da li na ispitu pojašnjavate gradivo koje niste predavali, a pitali ste?? Sigurno da ne. Učenici u jednom okrugu kažete nisu bili oštećeni jer su svi dobili isto objašnjenje? Šta je sa učenicima ostalih razreda kojima je na taj način totalno narušena koncentracija??? A petaci pod tremom slušaju nepoznatog nastavnika kako im objašnjava šta je simetrala ugla?!?? Meni ste smešni. Neozbiljni. Obrazloženje i predlozi su vam čista glupost i promašaj. Kakve veze ima što je za petake okružno poslednji nivo. Zapitajte se da li treba da budete tu gde ste. Pozdrav od jednog „sitnog“ nastavnika iz provincije.

      1. Хвала на одговорима. Требало би да је довољно, ја избројах 35 деце која имају од 72-100 поена из 19 округа. Видећемо.
        Пуно среће свима на даљим такмичењима.

  10. Bez ovih okruga, za sada osmaka ima oko oko 87 sa preko 70, sve zavisi od ostalih okruga i od zalbi kada se zavrse..Mislim da bi 70 bilo realno sa ovim rezultatima..

    1. Realno je da bude 65 za osmi da bi prosao odredjen broj dece i iz unutrasnji u suprotnom neki okruzi nece imati predstavnike. Prosle godine je pozvano oko 130 osmaka zbogtoga

  11. moze li neko da mi objasni kako se priznaje zadatak u osmom razredu preko trigonometrijskih funkcija kada to gradivo nije zaosnovnu skolu? Drugaciji nacin resavanja je mnogo zahtevniji.

  12. Ovi okruzi koji ne objavljuju rezultate lepo isključiti iz ovogodišnjeg državnog takmičenja pa neka objašnjavaju deci zašto nisu prošla. Sramota. Svake godine isti okruzi vuku za nos druge.

  13. Da li ce mozda smestajni kapaciteti Nove Varosi uticati na broj ucesnika na drzavnom? Prosle godine u Jagodini je osmaka bilo 120 npr. ali Nova Varos ne moze ni da se poredi sa Jagodinom po broju hotela.

      1. Prema sadašnjem stanju 70 i više ima tačno 100. S obzirom da je 80 njih iz Beograda, Mačvanskog i Južnobačkog okruga realno je da 70 bodova i više prolazi.

  14. Шта мислите, може ли граница за шести бити око 50 поена, обзиром да у Београду има само 56 ученика са више од 50 поена?

  15. Da li znate da su u Čačku juče postavili konačne rezultate, u sredu su imali razmatranje prigovora, pritom je u sedmom na 45 učenika bilo 10 prigovora, 9 prihvaćenih. U Kraljevu ni na jednom sajtu skole nema liste rezultata. Da li se neko, osim mene pita šta se ovde dešava?

    1. Događa se da nesavesni i priučeni nastavnici pregledaju zadatke površno i realno oštete dete. Iz mog iskustva, dete reši zadatak tačno, da dokaz, ali nastavnik ne zna da problem može da se reši na više načina. Dobio gospodin rešenje i gleda kao kopir mašina. Mozak se ne uključuje. E sad toliki broj jeste čudan. Ali ima državna komisija pa će se sve proveriti.

      1. nazalost, u manjim mestima radi priucen kadar, ako je tokom studija slusao matematiku bar jedan semestar, onda je jos i dobro…
        srecni su oni kojima matematiku predaje diplomirani matematicar, ali isto tako i retki…

      1. Gde ste našli ovu listu za Leskovac? Ja sam beležila rezultate po okruzima i u subotu veče nije bilo ni jednog učenika u sedmom razredu sa više od 60 poena.

    1. http://www.dmsle.rademetalac.edu.rs/index.php/ic-nj/sn-vn-sh-l
      Na zvanicnom sajtu DMS, podruznice, Jablanicki okrug.
      Ovo su konacni rezultati. U petom zadatku, NE MOZE po kljucu da bude bodovano sa 7 ili 10 bodova , jer kljuc izricito nalaze 6+8+6 i u cetvrtom NE MOZE sa 10 bodova, po kljucu je raspodela 7+6+7. Ovo nije lapsus, jer je primenjeno na vise zadataka. Da, u subotu niko nije imao vise od 60 bodova, na preliminarnoj listi. Za ostale razrede nisam stigla da pogledam.
      Koliku granicu ocekujete za 7.?

      1. Pre ovih zadnjih dešavanja bila sam sigurna da će biti 61. Ali posle ovog što sam videla uopšte više nisam sigurna.

  16. Čitam komentare vezane za ovo takmičenje iz matematike i vidim sav očaj života u Srbiji. Sve mi je jasno kao dan. Nijedno takmičenje osnovnih škola ne privlači pažnju koliko matematika. Zašto? Pa jasno je da je to put do neke od još vredećih škola u Srbiji, a to bi trebalo da bude put do nekog vredećeg fakulteta i onda preko, što dalje od ove nedođije gde ovakva deca kad postanu ljudi nemaju nikakvu prolaznost u društvu. Onda na scenu stupaju neki drugi. Kažu snalažljiviji. Nekima kojima knjiga kažu nije zatupela mozak. Moja poruka svoj deci i roditeljima koji ovaj forum čitaju je da bez obzira kakav je rezultat ne odustaju. Čim ovo čitate već ste pobednici. Srećno deco. Na pravom ste putu.

    1. Konacno da neko napiše suštinu takmičenja iz matematike i delom fizike. Svaka čast ko na ovaj način razmišlja. Nažalost, to je jedini ispravan i pragmatičan način razmišljanja u ovom trenutku i bojim se i mnogo duže. Bio sam učesnik takmičenja skoro deceniju, itd, itd, ali ostao u ovoj žabokrečini, naivko, poverovao da će biti bolje. Srećom imam dvoje nadarene dece koja vole matematiku i trudim se da im takmičenja prikažem, ne kao nekakvu borbu protiv vršnjaka hvalisanja radi ili slično, nego baš kao jedan od koraka na poštenom putu u ok budućnost, a da ne moraju da prave budalu od sebe.

    1. To sad zavisi koliko osmaka odluče da pošalju. Uglavnom je to bilo oko 100 a prošle god 130 aline znam zbog čega odn.ne znam kako su bili raspoređen poeni kod dece. Ovde ih ima 105 od 70 do 100 e sad niko ne zna da li će odlučiti da pošalju veći broj. Rok za žalbe je pomeren za nedelju dana tako da će se tad znati granice.

      1. Možda je čovek radio drugačije nego kako je u ključu, ili je napravio neku trivijalnu grešku na kraju pa su mu zbog toga oduzeta 2 poena. Nije ključ zakon, pa da ne može da se boduje drugačije od onoga što je u ključu. Uostalom, to čak i piše u ključu.

  17. Sta mislite koja ce biti granica za 7. razred,da li gimnazije imaju svoju listu I da li su za njih posebne granice ,i da li se prolazi sa 66 za obicno odeljenje?

  18. Malo je nefer to sto su beogradske osnovne skole jednake sa ostalim osnovnim skolama, sto se tice rezultata takmicenja. Matematicka gimnazija radi po drugacijim principima nego ostale skole i zbog toga na republicko uvek prodje 60% iz Matematicke gimnazije. Trebalo bi da postoji odredjena granica za Beograd i za ostale okruge. Na primer, za Beograd 80 poena, a za ostale okruge 60-65 poena. Ali sta da se radi, tako je kako je.

    1. Treba povecati broj osmaka pozvanih na drzavno jer je gimnazija mnogo dobro uradila takmicenje pa da svi mi koji smo iz „obicnih“ skola, u bilo kojem okrugu imamo vise sanse.

      1. Slazem se.Kolko ocekujete granicu kod osmaka?Po meni ne ne bi trebali oni sa 60p da prodju, ali mislim da je 61-62 okej granica

      2. Nadam se, ali sumnjam da ce pustiti toliko osmaka. Istina je da su sedmaci uradili vrlo lose ove godine cak i u Beogradu i da ce manje sedmaka da prodje, ali nece spustiti granicu za osmi do 60 ili 65 poena sigurno. Jer je stvarno glupo da neki okruzi nemaju predstavnike, mada neki okruzi ni nemaju ucenike sa 60 i vise poena. Ja sam racunao nesto i zasad iz svih okruga, sem onih 4 za koje nemamo rezultate, ima oko 150 ucenika sa 60 i vise poena. Ali ne znam kako su uradili ti okruzi, a nema sanse da ce pustiti 150 osmaka, to je prosto nemoguce.

      1. Upravo smo informisani,nije stigao materijal iz jos cetiri okruga:Novi Sad,Vrsac,Leskovac (zaboravih cetvrti okrug).Nemam reci…

  19. Ovde su rešenja 2015. , 2016. , 2017. ,a meni fali ’16 ,’17 , ’18 pa ako neko ima rešenja za 2018. za 7.razred bio bih mu zahvalan ako bi mi ih poslao.Hvala u svakom slucaju

  20. Prvi zadatak 3*4*4=48
    Drugi zadatak Radis preko uglova trougla koje izracunas pomocu centralnih uglova i dalje je A8=(A1A8) /2 i A1M=(A1A8)/2 i iz toga sledi dokaz
    Treci zadatak r=2*r1, zbog simetrije u odnosu na pravu OO1 je r2=r3 dalje sve primenom pitagore se dobije
    Cetvrti zadatak prvi izraz oznacis sa m a drugi sa n. Dalje se izrazi a iz obe dalje dobijes da je m=n i a=4-koren iz 15 ili a=-4-koren iz 15
    Peti zaadatak Pretopostavis suprotno i onda vidis koliko moze biti iz skupa brojeva koji daju ostatke pri deljenju sa 7 i na kraju napisanih brojeva ne moze biti vise od 1+8+7+7=23, suprotno uslovu da ih je 24. Kontradikcija

    Ako ti treba detaljnije resenje nekog zadatka pisi mi

  21. Njegovom Velicanstvu, prof dr Zoranu Kadelburgu i ostaloj gospodi iz DMS-a

    Drzavno takmicenje iz matematike bi po svojoj koncepciji trebalo da bude smotra znanja najtalentovanije i najvrednije dece ove male, korupcijom, nepotizmom i partokratijom skoro unistene zemlje.
    Sta se desavalo juce, 11.05.2019. godine u Novoj Varosi?
    Umesto da na osnovu iskustva iz prethodnih godina budu izabrani zadaci koji bi po svojoj
    tezini odgovarali nivou takmicenja, ovogodisnji zadaci su po svojoj tezini bili laksi( uslovno receno tipski ili vec vidjeni). Kada je greska vec napravljena i kad se pristupilo pregledanju zadataka, gospoda iz DMS-a su uvidela da bi nerealno veliki broj ucesnika imao preko 70 poena. I onda nastupa sramotna i katastrofalna greska komisije:umesto da se pridrzavaju kljuca pri oceni zadataka, komisija potpuno nerezonski i van svih kriterijuma dodeljuje bodove kao na buvljoj pijaci. Ova metoda ocenjivanja bi se mogla nazvati „odokativna“.
    Gospodo draga,
    i sami ste svesni da je jako mali broj dece koja imaju iskrenu zelju da se bave naukom. Vasim amaterskim i donekle hohstaplerskim ponasanjem, obesmisljavate ovu smotru znanja i demotivisete odredjeni broj dece.
    Vi ste akademski gradjani, a ne ucesnici rijalitija.Vasim jucerasnjim ponasanjem se ne razlikujete mnogo od ove druge kategorije.

    1. Koja si ti dijabola! Jel ovo pokusavas da ostvaris neispunjene ambicije iz mladosti preko deteta pa ovaj put omanulo? Sram te bilo jer omalovazavas decu koja su osvojila nagrade pljuvanjem zadataka i ocenjivanja (verovatno si „veliki“ samozvani strucnjak za tezinu i odabir zadataka), a samim tim i insinuiras da su nezasluzeno osvojili nagrade.
      PS. Umesto sto si blejao pored TV-a i gledao rijalitije (a to ocigledno radis jer znas kako se ponasaju ucesnici) bilo je bolje da si razmisljao o matematici. Barem ti sacuvao zdravi razum!

  22. Da li ce neko pokusati da upise Mg od prve godine, ako da iz kojih zbirki ce se pripremati, posto ne znam da li je potrebna jos neka sem 10+ za upis u matematicku gimnaziju Srdjana Ognjanovica?

  23. Ako ovo ima ko da čita, savet za sve roditelje. Nemojte se opterećivati takmičenjima. Takmičenje i nagrada sa dms državnog ne važi za upis u srednje škole. Ne boduje se ni sa jednim jedinim bodom. Samo prva tri mesta, a ne nagrade. Više vredi jedan zadatak na prijemnom ispitu za Matematičku gimnaziju nego sve petice u odnosu na trojke, nego i jedna nagrada. Mislim da su doveli sve do totalnog apsurda.

  24. не знам о чему се ради, некада је овај форум био најбољи, најбржи, најтачнији, а сада нема више никаквих информација

Оставите коментар

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s