Задаци и решења школског такмичења основаца 2015. године

Задатке и решења школског такмичења одржаног 31. јануара 2015. можете погледати овде:

3 разред,    4 разред,     5 разред,     6 разред,     7 разред,     8 разред

* У кључу за шести разред постоји рачунска грешка у 3. задатку.

58 thoughts on “Задаци и решења школског такмичења основаца 2015. године

  1. u bodovanju 1 zadatka za 6. razred bodovanje za 1 resenje ocenjuje se sa 5 boda a za oba resenja 20 dok u drugom za 1 resenje 10 a za drugo 20 kako je to moguce ???

    P.S. moze li neko da mi odgovori

    1. У 6. разреду,кад научимо шта је апсолутна вредност,схватимо да постоје два броја који имају исту апс.вр. Ученик 6. разреда треба да зна да зато такве једначине имају два решења.И да прави разлику између две усправне црте и мале заграде.

  2. Drugi zadatak za 5. razred nije dobro postavljen. Učenici su sigurno bili zbunjeni, iz jednog prostog razloga. Nisu znali koliko od 81 peciva čine perece, a koliko pogačice. Samim tim nisu ni mogli znati od preostalih 8 peciva koliko je pogačica, a koliko pereca. Da bi rezultat bio 4 ( prema ključu), preduslov je da je ostao podjednak broj pogačica i pereca, a to u zadatku nije bilo navedeno. Mogli su da navedu u postavci da ima npr. 41 pereca i 40 pogačica.

    1. Задатак је добро постављен само треба пажљиво читати. 81 је број пецива,а тражи се број ученика …

    2. Nije,posle prvog je bio najlaksi.Trazi se broj ucenika,a naveden je broj peciva.Ovakvi zadaci redovno se rade na dodatnoj nastavi,a ovaj konkretno je iz Matematickog lista.

    1. на пример,може да се нацрта правоугли троугао са оштрим угловима од 60 и 30степени, теме правог угла означи са А, код B je 60 а код С 30 и остало лепо пише у решењу. И да,кључ није погрешан.

    1. Upravo ovaj zadatak se nalazi u Matematičkom listu br.5 2013/2014 godina, strana 33. zadatak broj 28. Dakle, niste u pravu. Zadaci (tri na školskom, dva na opštinskom i jedan na okružnom) iz ML nisu samo odabrani, konkursni ili nagradni. Može doći bilo koji. Čak i onaj sa naslovne strane ili iz članka. I može petacima biti dat zadatak za četvrti, recimo. I to lepo piše u „važnom obaveštenju za takmičare i njihove nastavnike“, Nema prevare… Ne znam zašto se svi toliko ljute na Društvo. Ovo je takmičenje, nije malo teža kontrolna vežba. i zahteva ozbiljan rad.

Оставите коментар

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s