u bodovanju 1 zadatka za 6. razred bodovanje za 1 resenje ocenjuje se sa 5 boda a za oba resenja 20 dok u drugom za 1 resenje 10 a za drugo 20 kako je to moguce ???
У 6. разреду,кад научимо шта је апсолутна вредност,схватимо да постоје два броја који имају исту апс.вр. Ученик 6. разреда треба да зна да зато такве једначине имају два решења.И да прави разлику између две усправне црте и мале заграде.
Drugi zadatak za 5. razred nije dobro postavljen. Učenici su sigurno bili zbunjeni, iz jednog prostog razloga. Nisu znali koliko od 81 peciva čine perece, a koliko pogačice. Samim tim nisu ni mogli znati od preostalih 8 peciva koliko je pogačica, a koliko pereca. Da bi rezultat bio 4 ( prema ključu), preduslov je da je ostao podjednak broj pogačica i pereca, a to u zadatku nije bilo navedeno. Mogli su da navedu u postavci da ima npr. 41 pereca i 40 pogačica.
da samo treba citati zadatak i razmisljati,uspeh je zagarontovan.
Nije,posle prvog je bio najlaksi.Trazi se broj ucenika,a naveden je broj peciva.Ovakvi zadaci redovno se rade na dodatnoj nastavi,a ovaj konkretno je iz Matematickog lista.
pa razmisli malo….koliko ucenika je (ono i je vazno) kupilo I perecu i pogacicu….znaci 4 ucenika je kupilo i jedno i drugo a ostali su samo po jedno pecivo….Trik pitanje
на пример,може да се нацрта правоугли троугао са оштрим угловима од 60 и 30степени, теме правог угла означи са А, код B je 60 а код С 30 и остало лепо пише у решењу. И да,кључ није погрешан.
Na Paliluli su sledeće granice za prolaz na opštinsko takmičenje
3.razred 60 i više
4.razred 70 i više
5.razred 55 i više
6.razred 40 i više
7.razred 40 i više
8.razred 40 i više
Ja sam skolsko takmicenje ove godine osvojio 70 poena i bio prvo mesto!
Na opstinskom takmicenju sam danas bio zadicu bili mnogo teski a uradio sam 4 zadataka!
Upravo ovaj zadatak se nalazi u Matematičkom listu br.5 2013/2014 godina, strana 33. zadatak broj 28. Dakle, niste u pravu. Zadaci (tri na školskom, dva na opštinskom i jedan na okružnom) iz ML nisu samo odabrani, konkursni ili nagradni. Može doći bilo koji. Čak i onaj sa naslovne strane ili iz članka. I može petacima biti dat zadatak za četvrti, recimo. I to lepo piše u „važnom obaveštenju za takmičare i njihove nastavnike“, Nema prevare… Ne znam zašto se svi toliko ljute na Društvo. Ovo je takmičenje, nije malo teža kontrolna vežba. i zahteva ozbiljan rad.
Reblogged this on учитељица Лала.
Postoji greška u ključu 3. zadataka za šesti razred
Upravu ste.
Ima greska u kljucu.
Reblogged this on Ивана Радошевић.
ja mislim da je za 5. razred treci zadatak bio malo tezi
Po meni nije kad razmisliš.
ja ne mogu da udjem u resenja za 5. razred
Rešenja za peti razred imaš na osmiseptembar.edu.rs
to je tacno nigde nema resenja.
Za 6. razred teži zadaci
3 zadatak za 5 je bio tezak ali nema veze jer sam 1. mesto
Takođe, 80 bodova ali nisam pogrešio na trećem zadatku.
Treci zadatak za 6.razred u kljucu-resenju nije tacan. Zadatak je iz
matem.lista i u njemu je tacno resenje
dali zbog te greske neko dete nece ici na gradsko takmicenje
Za 6. razred peti zadatak više je za opštinsko takmičenje.
Ja ne razumem resenje ovog zadatka. Da li je negde detaljnije objasnjen zadatak?
Pa i nije -100…
u bodovanju 1 zadatka za 6. razred bodovanje za 1 resenje ocenjuje se sa 5 boda a za oba resenja 20 dok u drugom za 1 resenje 10 a za drugo 20 kako je to moguce ???
P.S. moze li neko da mi odgovori
У 6. разреду,кад научимо шта је апсолутна вредност,схватимо да постоје два броја који имају исту апс.вр. Ученик 6. разреда треба да зна да зато такве једначине имају два решења.И да прави разлику између две усправне црте и мале заграде.
Reblogged this on SkolskiProgramRs.
Drugi zadatak za 5. razred nije dobro postavljen. Učenici su sigurno bili zbunjeni, iz jednog prostog razloga. Nisu znali koliko od 81 peciva čine perece, a koliko pogačice. Samim tim nisu ni mogli znati od preostalih 8 peciva koliko je pogačica, a koliko pereca. Da bi rezultat bio 4 ( prema ključu), preduslov je da je ostao podjednak broj pogačica i pereca, a to u zadatku nije bilo navedeno. Mogli su da navedu u postavci da ima npr. 41 pereca i 40 pogačica.
Задатак је добро постављен само треба пажљиво читати. 81 је број пецива,а тражи се број ученика …
da samo treba citati zadatak i razmisljati,uspeh je zagarontovan.
Nije,posle prvog je bio najlaksi.Trazi se broj ucenika,a naveden je broj peciva.Ovakvi zadaci redovno se rade na dodatnoj nastavi,a ovaj konkretno je iz Matematickog lista.
pa razmisli malo….koliko ucenika je (ono i je vazno) kupilo I perecu i pogacicu….znaci 4 ucenika je kupilo i jedno i drugo a ostali su samo po jedno pecivo….Trik pitanje
dali neko zna kako izgleda crtez 4 zadatka za 6 razred i kako moze da se dobije 20 boda za 3 zadatak po klucu ako je on pogresan
на пример,може да се нацрта правоугли троугао са оштрим угловима од 60 и 30степени, теме правог угла означи са А, код B je 60 а код С 30 и остало лепо пише у решењу. И да,кључ није погрешан.
Ključ je pogresan pametnjakovićka
zadaci su bili laki danas sam ih resavala u skoli
Su u celoj Srbiji isti zadaci?Meni za treci nisu.
Reblogged this on ПОШТОВАНА ДЕЦО.
Za 6. razred 5. zadatak lose srocen (vrlo nepismeno)
ovi mi zadaci nisu nimalo pomogli.
Da li se zna granica za beograd-sesti razred ZA OPSTINSKO TAKMICENJE!!!!!!!!!
Da, 40 i vise poena
DA LI SE ZNAJU GRANICE ZA SVE RAZREDE U BEOGRADU ZA OPSTINSKO TAKMICENJE?HVALA
Ne postoji jedinstvena granica za prolazak na opstinsko takmicenje, svaka skola individualno odredjuje granicu i broj ucenika koji prolaze dalje.
Neeeee
Na Paliluli su sledeće granice za prolaz na opštinsko takmičenje
3.razred 60 i više
4.razred 70 i više
5.razred 55 i više
6.razred 40 i više
7.razred 40 i više
8.razred 40 i više
zadaci nisu toliko teski
Nema postupka za 4. zadatak
Tesla,
Gde?
Da li neko može da mi objasni rešenje 4. zadatka za 8. razred? Tačnije, zaključak da se krak prema osnovici odnosi 12:10… Hvala
jel znate kolko poena treba za peti da se prodje na opstinsko 🙂
ja mislim 60
Potrebno je 55 poena
nama je nastavnica rekla preko 50 poena se prolazi
nije bilo tako tesko za peti razred ja sam prosla sa 80 bodova
nama kasni sutra nam je skolsko
Jel cete objaviti zadatke sa opštinskog 2015.?
6.,7. i 8. razred, opstinsko bili su izuzetno teski.
Ja sam na opstinskom u 7. razredu imao 95 boda
Ja sam skolsko takmicenje ove godine osvojio 70 poena i bio prvo mesto!
Na opstinskom takmicenju sam danas bio zadicu bili mnogo teski a uradio sam 4 zadataka!
http://www.dms.rs/DMS/data/takmicenja/kengur/zadaci/5-6razred2014lat.pdf Evo odakle je zadatak za 5 razred i to 5 zadatak….a vi deco kupujte matematicke listove pa vezbajte iz njih.Ko je isao na takmicfenje Kengur taj je znao da ga resi….SRAMOTA….
Upravo ovaj zadatak se nalazi u Matematičkom listu br.5 2013/2014 godina, strana 33. zadatak broj 28. Dakle, niste u pravu. Zadaci (tri na školskom, dva na opštinskom i jedan na okružnom) iz ML nisu samo odabrani, konkursni ili nagradni. Može doći bilo koji. Čak i onaj sa naslovne strane ili iz članka. I može petacima biti dat zadatak za četvrti, recimo. I to lepo piše u „važnom obaveštenju za takmičare i njihove nastavnike“, Nema prevare… Ne znam zašto se svi toliko ljute na Društvo. Ovo je takmičenje, nije malo teža kontrolna vežba. i zahteva ozbiljan rad.
Kengur 2015 je najbolji do sada.OCENA Odlican 5+
Došla sam da učim i da shvatim zadatke, a „objasnjenja“ (kljuc) zadataka su blago receno uzas… „Shvatila sam sve“