Резултати општинског такмичења из математике 2014 – Ваљево

Pезултати општинског такмичења из математике 2014 – Ваљево:

ТРЕЋИ РАЗРЕД, ЧЕТВРТИ РАЗРЕД, ПЕТИ – ОСМИ РАЗРЕД

 Границе за пролаз на окружно такмичење Колубарског округа су: Четврти разред – 50 или више бодова, Пети разред – 25 или више бодова, Шести – Осми разред -30 или више бодова.

337 thoughts on “Резултати општинског такмичења из математике 2014 – Ваљево

  1. Zasto daju ovako uzasno teske zadatke? Nije u redu da se na istim zadacima takmice neka elitna skola iz velikog grada u kom postoje skole za talente i mala mesta u kojima cetso nema osnovnih uslova za rad! Sa kakvim potencijalom raspolazu nastavnici u malim mestima?

    1. Svaki učenik je imao priliku da dođe i polaže test za upis u specijalna odeljenja.
      Osim toga učenici koji su, u kako ih vi nazivate, elitnim odeljenjima, su i pre ulaska u te škole postizali sjajne rezultate. Osim toga, ako je nastavniku i učeniku stalo do uspeha oni će ga radom i samo radom ostvariti.

  2. Mi u Jagodini smo razocarani zadacima…Danas sam bila u komisiji za otvaranje zadataka i iskreno sam bila iznenadjena tezinom zadataka. Djaci su bili potpuno demoralisani. Onda je usledilo drugo razocarenje, a to su greske u resenjima. Osmacima su resavali piramidu a ne prizmu….kod petaka u 3.zadatku izostavili jedno resenje, a o 5.zadatku kod sedmaka necu ni da komentarisem (ko ga u zivotu nije video nije mogao ni da ga uradi, a ovi sto su ga nekada videli uradili su ga po secanju). Ne znam ko je sastvaljao zadatke i radio kljuc, ali to je neko bas povrsno odradio….

    1. ja sam kod mene u treci iam samo 45 poena ali nzm da li cu ici na gradsko ja sam uraodio prva dva zadatka a 3 nisam obratio paznju moglo je samo da se stavi 2014 kroz 2014 da je jednako 11 kroz 11 a onaj 4 je bio malo retardiran sta deca izgube za taj zadatak sat vremena i ne uspeju da urade jer je cisto lupanje -.- STRASNO DA SU BILI ZADACI KAO PROSLE GODINE IMAO BIH 100 NIJE FORA DA DAJU TESKE ZADATKE

  3. U opstini Novi Beograd za 4. zadatak VII razred sam umesto n=1,2,3 (trebalo je odrediti sve n prirodne brojeve), dobio resenje n=0,1,2,3, i po kljucu (celih 20 bodova ide na konacno resenje !!!!!) su mi dodelili 0 (nula) bodova. Kod vas u Valjevu vidim da ima 14, 18 itd. Koliko bih dobio u Valjevu? Zasto su kriterijumi razliciti od mesta do mesta? Nastavnice Veljko, sta da radim?

  4. Bilo bi lepo da neko okaci rezultate opstine Stari grad, da vidimo kako su uradili ucenici iz Matematicke gimnazije. Na ostalim opstinama malo ko ima vise od 80 bodova u 7. razredu, a sve preko 60 je veliki uspeh.

    1. Ukoliko neko toliko želi da vidi rezultate može sam da skokne do Matematičke. Ja ne vidim zašto je toliko bitno videti rezultate iz specijalnih odeljenja!! Ta deca su kao i sva ostala, samo što su imala sreće i znanje da upadnu u takvu jednu školu.
      A kao što je i rečeno oko 20 učenika ima preko 90 poena.

  5. Ja sam bio na takmicenju, i zadaci za 5. razred su bili vrlo teski. U mojoj opstini (Vranju) decak na prvom mestu je imao 45 boda, sto je bilo najveci moguci rezultat u mojoj opstini, ja sam bio na drugom mestu sa 40 boda 🙂 . Molim vas da nam kazete, ako saznate, sa koliko bodova se prolazi na okruznom takmicenju, mada ja mislim da je u svakoj opstini potreban razlicit broj bodova za prolazak dalje. Hvala unapred.

    1. Za Beograd stvari ovako funkcionisu, sastaje se Gradska komisija (sve opstine) i u zavisnosti od rezultata ucenika svih opstina u Beogradu se odredi granica za prolaz na okruzno. Tako je u svakom okrugu, pa se i granice za prolaz na okruzno razlikuju od okruga do okruga.

  6. Pa covece ovo nije bilo lako kod nas na Vozdovcu, 2. prvi put u zivotu vidim a 4. mi nije jasan(radio sam taj tip ali opet zeznuto),5. mislio sam da na tip koliko nacina racuna: 5*2=10- prvi nacin 2*5=10- drugi nacin. Sve jeedno nadam se da granica nece biti visoka ali ne verujem. (^^^) :|] 😥

      1. Mislim da mozda hoces a ako ne bar ces osvojiti neku nagradu i imati direktan prolaz na opstinsko sledece godine.

    1. Da li je moguće da neko objavi bar fotografiju spiska sa rezultatima sa Novog Beograda zbog dece i roditelja koji nisu u mogućnosti da danas odu do škole Jovan Sterija Popović. Nije mi jasno kako je većina škola uspela da sumira rezultate na internetu, a najveća opština u Srbiji nije u mogućnosti da objavi rezultate na internetu.
      Unapred zahvaljujem

  7. Za 5. razred su mnogo bili teski zadatci,pa je spusten kriterijum na 25p i ko ima vise prolazi.A zna li neko rezultate za kragujevac???Hvala unapred :D!

  8. Uradila sam 2 zadatak za VII razred i dobila tačno rešenje tj. broj 1 i napisala da je broj racionalan ali nisam radila po njihovom postupku nakon čega su mi dodelili 0 bodova.Mislim da je bodovanje za sve bilo nepravedno.Da li me neko podržava?Meni uopšte nije do tih bodova ali me je iznerviralo to što mora da bude po njihovom postupku ili da u opšte ne bude.

    1. da ista je stvar za 5. razred ,4.zadatak ako pogodiš sve brojeve dobiješ 20 poena,a ako promašiš samo 1 broj daju ti 0 poena kao da ništa nisi uradio nije pravedno 🙂

  9. Izlaze trecaci juce sa svog prvog opstinskog takmicenja u zivotu, i svi govore kako je bilo lako, kako su zadaci predhodnih opstinskih bili mnogo tezi, itd. Svi radosni, ocekujuci da su dobro uradili. I jesu, sve sem 5. zadatka, koji je bio trik pitanje, na prvi pogled isuvise lako, a ustvari zamka. Vecina dece je zamenila vrednosti slovima U i R i tako dobila zbir koji je za 7 manji od trazenog najveceg, i na zadatku podobijala po 9 poena, taman toliko da imaju po 89 i drugo mesto. Ja ovim putem cestitam onom koji je sastavljao zadatke na tome kako je uspesno nadmudrio decu od 9-10 godina.
    Kod cetvrtaka zadatak sa obimom je prepisan zadatak iz poslednjeg mat. lista, treci razred napredni nivo. Je li to u redu?

    1. U redu je. Za opstinsko takmicenje mogu da se uzmu iz mat. lista 2 zadatka, a to mogu cak i da budu odabrani, konkursni i nagradni zadaci. Tako da je to po pravilima. Inace, moze li neko da postavi rezultate za opstinu Leskovac?

      1. Ali ako je zadatak iz rubrike za treci razred, kako moze da se pojavi na takmicenju za cetvrti? To je meni malo nelogicno.

      2. Naravno da je u redu. Na skolskom takmicenju ove godine za 6. razred sva tri zadatka su bila iz petog sa naprednog nivoa, a peti zadatak za sedmi razred je bio nagredni za sesti. Tako da je potpuno svejedno koji zadatak uzimaju. Njihov je izbor.

    2. Naravno da nije normalno da zadatak predvidjen za 3. razred daju cetvrtacima. Jos jedan od mase propusta. Mad, dobro su prosli. Mogli su da dobiju zadatak za npr. 7. razred. :))

      1. Ne slazem se. Na skolskom takmicenju ove godine za 6. razred sva tri zadatka su bila iz petog sa naprednog nivoa, a peti zadatak za sedmi razred je bio nagradni za sesti. Samo je bitno da je gradivo isto/slicno. Oni odlucuju koji ce zadatak da stave na takmicenje.

      2. Pa vidis, to je dobro znati za sledecu godinu. Provezbati nagradne i konkursne zadatke predvidjene za godinu mladju decu. Hvala.

  10. Ja sam VII razred i u drugim zadatku sam dobila tačno rešenje tj. 1 ali nisam radila po ključu i dobila sam 0 poena. Da li neko zna kako da se žalim kada su žalbe samo do ponedeljka a ja nemam nastavnicin broj pa nemogu da joj javim ?

      1. Ivaa, u Leskovcu je bilo na vratima skole:nastavnici za zalbe,pored rezultata. Mozda i kod tebe ima.

  11. Imam jedno pitanje:
    Oni uzimaju rezultate svih opstina Beograda(
    Cukarica
    Novi Beograd
    Palilula
    Rakovica
    Savski venac
    Stari grad
    Voždovac
    Vračar
    Zemun
    Zvezdara
    Barajevo
    Grocka
    Lazarevac
    Mladenovac
    Obrenovac
    Sopot
    Surčin)
    Koliki broj takmicara prolazi dalje? Prvih 200? Molim vas odgovorite… u pitanju je sedmi razred?

      1. OŠ „Djura Daničić“ je najgora škola u istoriji takmičenja iz matematike. Unazad 6 godina se na opštini Voždovac nije desilo da rezultati ne budu objavljeni istog dana. Treći i četvrti razred su organizovani u susednoj „Zmaj Jova“ školi i rezultati su bili juče, popodne. Ja sam bila, danas oko 15h, u školi Djura Daničić i nigde nikoga nema, ulazna vrata zaključana, nikakvih rezultata, objašnjenja ili izvinjenja. Ostao jedino plakat „Dobro došli…“.BRUKA i sramota, za školu, za direktora, za SVE. I gde su sada naši radovi? Ko to čuva, mogu da nestanu, mogu da ih prepravljaju, dopisuju… JOŠ JEDNOM, BRUKA I SRAMOTA!!!

    1. Moja sestra deli prvo mesto sa jedni decakom ali ima 40 bodova,a ja sesti imam 69 i drugi sam trojica ispred mene imaju 80 sta mislite hocu proci,sremski okrug sam?

  12. Pazite sad ovo, kako u petom razredu u trecem zadatku je po kljucu izostavljeno jedno resenje, a navedena tri i za sva tri i tacno navedene cinioce broja 2014 predvidjeni broj poena je po 5, zemunska opstina je taj zadatak bodovala za svaki korak umesto po 5 po kljucu, po 4 poena, zbog 4. resenja zadatka. Ostale opstine su bodovale po kljucu, tako za isti deo zadatka dete sa Vozdovca dobije npr 10 poena, dete iz Zemuna 8 poena. Necuveno.

    1. Onda se isto to desilo i sa 5. zadatkom za treci razred. Dete sa opstine Surcin dobije 10 poena sto ne znam po kom kljucu moze, a sa Novog Beograda dobije 9.

      1. Nazalost, stalno je tako, odgovor na to je da komisije imaju pravo da u okviru zadatka prave preraspodelu poena, pa za isto uradjeni deo zadatka u razlicitim opstinama deca dobiju razlicite poene.

      1. Mislim da je prvo mesto od 90 do 100 poena, mada mozda i nisam u pravu. Ma na kraju, nije ni bitno, nego mi je bilo nelogicno da se resenja ne boduju isto. Ako ima kljuc za preraspodelu poena, nek se onda sve komisije jednako rukovode.

      2. Sva deca koja su na takmicenju postigla od 70-79 poena su osvojila trece mesto, od 80-89 drugo i 90-100 prvo mesto. Ovako se godimnama po pravilniku DMS-a nagradjuju ucenici u Beogradu, trebalo bi i u unutrasnjosti.

      3. Nije tako po pravilniku. Prvih 5% dobija prvu nagradu, a sledecih 10% dobija drugu.

      4. Ja stvarno nisam upucena u rangiranje. Nama je ovo prvo takmicenje. 🙂 Da li su na nekom sajtu, konacno, objavljeni rezultati za Novi Beogad?

  13. Na Vracaru nije, za treci zadatak su deca dobijala 5,10,15 ili 20 poena. Zasto deca da ispastaju za to sto su neke opstine, zbog izostavljenog resenja menjala kljuc,a neka nisu. Moje dete ima dva poena manje zbog toga i to moze da je kosta prolaska na gradsko.
    U redu je izmeniti kljuc, ali svima.

      1. Ne znam, generalno su jako losi rezultati. Ovo su sad moja nagadjanja, ali mislim da deca sa 60 i vise poena bi trebalo da prodju, mozda i manje. Cekacemo sad na granice bar sedam do deset dana. I opet cemo sve informacije, zahvaljujuci Veljku i ovom blogu saznati ovde.

      2. Ne zvisi od opstine, nego od okruga. Za sve opstine koje pripadaju jednom okrugu je jedinstvena granica za prolaz na okruzno.

  14. Pratim sve komentare u vezi sa takmičenjima, težinom zadataka, nepravdom u bodovanju, kao i nepravdom u rangiranju takmičara sa različitih opština / okruga, i konačno…nepravdom sa neobjavljivanjem rezultata koje deca postižu…Svim roditeljima mlađe dece koja tek počinju da se takmiče poručujem samo jedno : dobro došli u „klub“, udahnite duboko i nadam se da ste svesni u kakvo „vrzino kolo“ ste se upleli! A, draga deco, posebno starijeg uzrasta : pomirite se sa činjenicom da, ako ste sa teritorije Beograda, (naročito – Novog Beograda, koji je jedna od najvećih i najjačih opština po broju i plasmanima takmičara), NEPRAVDA vam je
    zagarantovana! To ne navodim da bih vas demoralisala, već da vas pripremim na sve što vas očekuje! Naime, nemojte patiti kad shvatite da je nekom detetu sa istim brojem bodova iz opštine u nekom manjem gradu Srbije, ne samo omogućen plasman za dalje, već se može desiti i da bude rangirano kao 1., 2. mesto, a vi na pr. – ne dobijete ni pohvalu… O težini zadataka je izlišno govoriti, jer tu definitivno nismo kompetentni ni mi (roditelji), ni vi (deca)… ALI, o tome da su nastavnici iz unutrašnjosti uglavnom mnogo ažurniji u odnosu na većinu svojih kolega iz Beograda možemo da komentarišemo. Konkretno, (lični primer mog deteta), iskustvo je sledeće : Ne samo da nastavnica matematike nije nikada održavala dodatnu nastavu (ako ponekad podeli takmičarima po koji zadatak na redovnoj nastavi – to je sve), već nikada nije ni otišla sa decom na takmičenje (kao što, s ponosom, rade nastavnici drugih predmeta). Nemam ništa protiv, ali zašto onda pored imena deteta i škole stoji ime nastavnika koji predaje? Lovorike ako dete nešto osvoji?!…No coment! O žalbama (na bodovanje zadataka, koje je često neujednačeno, naročito po okruzima), mogu samo da kažem na bazi ličnog primera od prošle godine : Ne upuštajte se u borbu protiv „vetrenjača“, samo ćete izgubiti i vreme i živce! Tada sam uložila prigovor i komisiji u školi u kojoj se okružno takmičenje održavalo („20. oktobar“), i kontaktirala DMS, ALI – kao roditelj nisam mogla ništa da postignem, iako sam od prijateljice koja je matematičar (na drugom okrugu) imala informaciju da je mom detetu „oduzeto“ čitavih 18 bodova i da će to, NARAVNO, biti „presudno“ za dalji plasman na državno takmičenje. Podržavam svaku inicijativu roditelja da pomognu deci, ali savetujem da se u sve to ne upuštaju sami, da ne bi prošli slično kao ja. I, konačno, dragi Novobeograđani, NE OČEKUJTE da se rezultati postave na sajt škole (organizatora takmičenja), to se sigurno NEĆE dogoditi! Uzgred, rezultati su postavljeni na „Steriji“, još iste večeri.

    1. Dugogodisnji sam takmicar i susretao sam se sa takvim situacijama gde prvo sto pomislite je da vas je komisija osakatila, pa sam se tako i ja par puta zalio ni za sta, ubedjen da sam u pravu, ne kazem da nepravde nema, ali je nema ni petinu od onoga o cemu vi ljudi pricate ovde, jer se nikad do sad nije desilo da je nekome nepravedno oduzeto 18 poena, u svakom slucaju dms daje mogucnost zalbe pa mozete pokusati, ali probajte i da se pomirite sa tim da vase dete nije dobro uradili takmicenje i treba da saceka sledecu godinu.

      1. Uroše, jednostavo to što pišeš, nije tačno! Pišeš svoja iskustva, a priznaćeš da ste ti i tvoje okruženje, premali uzorak da bi to smatro kao pravilo. Ne kažem da su greške namerne, ali ih ima. Moje dete je unazad 4 godine svaki put zakinuto od 10 bodova pa naviše. Da ne računam treći razred, kada i nije bilo toliko bitno, jer nema okružnog takmičenja. U četvrtom i petom je oštećen na okružnom i to za ceo zadatak. U šestom je na opštinskom, zakinut za 25 poena, a u sedmom za 10. Tek nakon reklamacija su mu vraćeni poeni, koje je zaradio. Opet, ne kažem ni ja da je to pravilo, ali…

      2. Pa dobro u cemu je problem ako je dobio poene koje je zasluzio, zato i postoje zalbe. Ja sam govorio o tome da neki roditelji suvise veruju svojoj deca koja ne kazem da lazu, ali mozda ne razumeju razliku izmedju pravog resenja i onoga sto su oni napisali. Video sam u komentarima ovde da se neki zale kako je komisaja oduzimala 9 bodova jer je dete zamenilo 2 broja i to smatraju nepravdom, to je uz duzno postovanje, besmislica jer je poenta zadatka bila uociti nekoliko na prvi pogled mogucih resenja i ispitati koje je zaista resenje, a ne izabrati neko nasumicno koje je kao dovoljno dobro jer je malo drugacije od pravog (dobije se zbir za 7 manji). Nepravda na takmicenjima je neizbezna, ali je ona reda velicine do 5-6 poena, a moje okruzenje je dovoljno velik uzorak (oko 50 takmicara) da to potvrdi. Ja ovde ne branim nikoga samo ne vidim interes komisije u tome da zaista dobre takmicare osteti, prosto tu nema nikakve potrebe za varanjem, namestanjem i slicno, pogotovo na nivoima takmicenja kao sto je opstinsko. Poenta je da roditelji moraju objektivnije da gledaju na stvari i pomognu svojoj deci da nauce kako se rade takmicenja, jer izgleda da je glavni problem to sto dete dodje kuci s punim razumevanjem resenja zadatka i time zaista ulije povorenje roditeljima da ga je resilo, a ustvari je zapis njegovog resenja je los, a to je ono sto se ocenjuje

      3. Uroše, iz svega navedenog, moram da primetim da si za jednog takmičara, tj. DETE, veoma dobro „potkovan“ poznavanjem situacije u DMS, načinom bodovanja, procentom uspešno rešenih žalbi na bodovanje, a (prebogato) životno iskustvo te, očigledno naučilo i tome da se stvari u životu rešavaju „guranjem pod tepih“ i svodjenjem poverenja na relaciji roditelj-dete na minimum… Jedino me iznenadjuje od tako dobrog matematičara (tvrdiš da si dugogodišnji takmičar), tako sveden smisao za logiku, tj. kapiranje poente onoga što sam prethodno napisala, a na šta si, evidentno odreagovao… Pre svega, moraću da te razočaram, ALI verujem svom detetu i u svoje dete 100%, i nisam ni najmanje jedan od preambicioznih roditelja koji SREĆU mere plasmanom na takmičenjima! (Zdravlje i osmeh na licu deteta je jedina sreća svakog normalnog roditelja!!!) Napomenuću i to da je i moje dete dugogodišnji (i vrlo uspešan) takmičar , ne samo iz matematike, već i drugih predmeta, a to je jednostavno – tako, ne mogu te roditelji tome „naučiti“, kako tvrdiš… Vezano za priču od prošle godine koju sam prepričala, čini mi se da sam pomenula da mi je tada rečeno od strane nekoga ko je profesor matematike sa drugog okruga (i ko je takodje pregledao i bodovao zadatke nekoj deci!) da se radi o oduzimanju čitavih 18 bodova koji su dete „koštali“ plasmana na državno takmičenje?! (Složićemo se da nije tako bezazlena varijanta?) To je ujedno i jedini razlog što sam se uopšte upuštala u „ludu avanturu“ – zvanu ŽALBA. Verovao ili ne, niko me nije udostojio (pisanog, niti usmenog) odgovora na žalbu, što bi (u civilizovanom svetu) bilo očekivano. Jedino preporučujem roditeljima da se u sve to (ako ima potrebe) ne upuštaju sami, jer će verovatno proći slično. Slažemo se, izgleda, jedino u tome da je nepravda na takmičenjima (na žalost!) neizbežna. Za razliku od tebe, ja mislim da je to STRAŠNO i NEDOPUSTIVO i ne bih da licitiram na temu bodovanja (pominješ 5-6?!), JER nekada 1 bod može da ti „presudi“ za određeno osvojeno mesto ili plasman za dalje (što bi kao dugogodišnji takmičar morao da znaš)…Takođe, treba pomenuti višegodišnju „igranku“ sa preklapanjima termina takmičenja, kao na primer (ove godine!) : opštinsko iz matematike 01.03. / okružno iz fizike 02.03. (malo li je iz takva dva predmeta?!), opštinsko iz srpskog i hemije 08.03. (takmičari treba verovatno da se raduju što se bar vreme ne preklapa?), okružno iz srpskog i matematike 05.04. (samo je pitanje ko će ove godine da „popusti“ za vreme!)…To je, vidiš, samo deo nepravde sa kojom se pametna i vredna deca susreću, a što nikako i ničim ne može biti opravdano!…I, konačno, ne tvrdim da je nekom iz komisije (koju braniš žarom renomiranog advokata) „interes da ošteti dobre takmičare“, ali sam nekako, sigurna da bi u slučaju da se u toj komisiji našao neki rođak ili porodični prijatelj, sasvim sigurno dobila odgovor na žalbu! Želim ti puno uspeha na svim predstojećim takmičenjima!
        ……………………………………………………………………………………………………………………
        Za sve zainteresovane takmičare iz Beograda, informacija : Da ne bi bilo daljih nagađanja na tu temu…U utorak 11.03. će se znati granica za dalji prolaz na okružno takmičenje.

    1. Pa dobro u cemu je problem ako je dobio poene koje je zasluzio, zato i postoje zalbe. Ja sam govorio o tome da neki roditelji suvise veruju svojoj deca koja ne kazem da lazu, ali mozda ne razumeju razliku izmedju pravog resenja i onoga sto su oni napisali. Video sam u komentarima ovde da se neki zale kako je komisaja oduzimala 9 bodova jer je dete zamenilo 2 broja i to smatraju nepravdom, to je uz duzno postovanje, besmislica jer je poenta zadatka bila uociti nekoliko na prvi pogled mogucih resenja i ispitati koje je zaista resenje, a ne izabrati neko nasumicno koje je kao dovoljno dobro jer je malo drugacije od pravog (dobije se zbir za 7 manji). Nepravda na takmicenjima je neizbezna, ali je ona reda velicine do 5-6 poena, a moje okruzenje je dovoljno velik uzorak (oko 50 takmicara) da to potvrdi. Ja ovde ne branim nikoga samo ne vidim interes komisije u tome da zaista dobre takmicare osteti, prosto tu nema nikakve potrebe za varanjem, namestanjem i slicno, pogotovo na nivoima takmicenja kao sto je opstinsko. Poenta je da roditelji moraju objektivnije da gledaju na stvari i pomognu svojoj deci da nauce kako se rade takmicenja, jer izgleda da je glavni problem to sto dete dodje kuci s punim razumevanjem resenja zadatka i time zaista ulije povorenje roditeljima da ga je resilo, a ustvari je zapis njegovog resenja je los, a to je ono sto se ocenjuje

  15. Dete je treci razred, oduzeto mu je 10 poena na tacan zadatak. Komisija je od coveka koji je u Drustvu matematicara Srbije, dobila nalog da priznaje zadatke samo po kljucu, iako je napisano da se priznaju sva tacna resenja bez obzira na kljuc. Tako da je dete, umesto prvog mesta, osvojilo drugo mesto. Dakle, nepravilnosti i ostecenja dece se desavaju i u Loznici.

    1. mojoj drugarici je oduzeto 10 poena jer se nije dobro video zarez….znaci……a taj ko ide na takmicenje i on je iz skole gde se odvija takmicenje on je zauzeo prvo mesto….zar nije tako???

  16. Znate li koliko bodova je granice za prolaz na okruzno 6.razred, Leskovac? Ja imam 60 i jedanaesta sam u opstini. Da li je to dovoljno? Da li je postavljena granica, ako nije kada ce biti postavljena? Pozzzzzzz!

      1. tako msilim…jer mi je jedna drugarica isla na takmicenje…….javi mi jesi prosla…..pozzzzzzzz!

  17. izgleda da je u loznici bilo vise takve dece sa istim zadatkom a komentar gospodina koji je koordinator takmicenja je da se deca naviknu na te sitne nepravde. mozda je njemu sitno ali deci treceg razreda nije
    SRAMOTA

  18. jel zna neko zasto na rezultatim fali imena takmicar…iz moje skole je islo njih 3 za sesti razred a prikazali su rezultate samo za jesnog takmicara….MISLIM STVARNO…. :3

  19. konacni rezultati za zemun:
    http://brankobatajnica.wordpress.com/2014/03/05/%D0%BE%D0%BF%D1%88%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%9A%D0%B5-%D0%B8%D0%B7-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B5-201314/
    mislim da nije fer drzati se bodovanja za nagrade, sistemom 90-100, 80-90 i 70-80, bez pohvala.. Npr u trecem razredu nagradis skoro 70-oro dece, a u petom, sa zna se kakvim zadacima, troje….

    1. Поштовани,
      По Правилнику који можете погледати овде:

      Click to access Pravilnik%20DMS.pdf

      Члан 34.
      Објашњено је како се додељују награде и похвале.
      Наведени начин из Земуна је погрешан и потребно је да се оштећена деца обрате одговарајућој Подружници или ДМС-у да се та неправилност отклони.

      1. hm, nisam, na zalost, siguran…
        mislim da je to, ipak, dogovor na nivou Beograda…
        gledam rezultate, proslogodišnjeg gradskog /okružnog/ za Beograd, identična podela nagrada…videćemo kada budu pristigli konačni rezultati za druge beogradske opštine, ali izgleda da se tako radi…

      2. Поштовани господине,
        Могу они да раде како хоће и да имају овакве или онакве неформалне договоре. Међутим, ја сам Вам показао Правилник који је важећи и који каже како то треба да се ради.
        Нажалост, мени је јасно шта је у питању – мањак воље свих надлежних да се ствари у вези са такмичењима раде како треба, јер не постоји неки интерес.

      3. Vama Veljko, svaka čast! Da nam je bar trećina beogradskih nastavnika matematike makar sličnih osobina…gde bi nam kraj bio? (ovo nije matematički, ali je definitivno – etički problem!) Pozdrav!

    1. Dexx, budite srećni što uopšte imate uvid u rezultate takmičenja sa Vaše opštine, jer su barem objavljeni i imate polaznu osnovu za eventualno obraćanje DMS-u, ukoliko postoje nepravilnosti u poštovanju Pravilnika… Susedna opština – NBgd, tradicionalno nikad ne objavljuje rezultate.

  20. Vama gospodine Veljko i Valjevcima svaka čast. Prošle godine je granica za prolaz u petom za Srem bila 75 bodova. Ova granica izglasava se u Novom Sadu. I tako smo došli u situaciju da u jednoj opštini ne možeš dobiti ni pohvalu sa, recimo 68 bodova, a u drugoj opštini imaš prolaz sa 40. Mada kada se prouči pravilnik, Vi ste Veljko u pravu. Mi smo u Sremu prošle godine imali pojedine opštine u kojima se ni jedan učenik određenog razreda nije plasirao.

  21. Odgovor postovanom Dimicu, ne radi se o tome da roditelji veruju ili ne deci radi se o tome da su ucitelji ulagali zalbu i videli testove dece sa tacnim resenjem ali kao sto rekoh koordinator iz dms je nalozio da se priznaju samo resenja po kljucu iako jasno stoji da se priznaju sva tacna resenja bez obzira na kljuc.I) sve zalbe a sve su bile povodom istog zadatka su odbijene sa obrazlozenjem da se deca naviknu vec sada na te sitne nepravilnosti.Pobogu.

  22. Poštovani Veljko,
    Da li znate kada se rešavaju žalbe. U subotu sam poslala putem e-maila ali i dalje nisam dobila odgovor. Takmičenje je bilo na Novom Beogradu. Unapred hvala!

    1. Postovana Nina,
      Cisto sumnjam da cete dobiti odgovor na e-mail, bar mi nismo do sada. Odgovor na zalbu, nazalost, bude konacna rang lista i to je sve. Koliko sam do sada pratila, komisije u Beogradu, u vecim opstinama, ne uzvracaju pojedinacnim odgovorom na prigovore.

  23. Postovana gospodo,
    moram da se ukljucim u diskusiju i pruzim podrsku dragoj deci, da ne gube volju i da nastave da uce. Meni se tako pre par godina cinilo da je mos sin ostecen i bila sam veoma nezadovoljna, a o njemu i da ne govorim. Medjutim ima i u tom kljucu nesto. Prihvatite ti i radite matematiku na pravi nacin i docice uspeh. Moj sin vec dve godine ima 100 poena na svim nivoima takmicenja, zato sto je tada shvatio da nije dovoljno samo uraditi tacno zadatak i napisati resenje, vec to treba podrobno i obrazloziti. Ima vremena, ne brinite se, ako su vam deca zainteresovana, ali stvarno, uspeh ce doci. Nikom nije u interesu da sputa bas vase dete, vec da ga pravilno usmeri.
    Pozdrav svima!
    P.S. Veliki pozdrav uredniku ovog bloga!

  24. KOJA JE GRANICA ZA PROLAZ NA OKRUZNO ZA KRAGUJEVAC I GDE TO MOGU DA VIDIM. U PITANJU JE IV RAZRED. I JA SAM IMAO PRIGOVOR ALI NISAM ZNAO KOME DA SE ZALIM. GDE STE VI SLALI VASE ZALBE?

  25. Prihvaćena mi je žalba i dete je dobilo 20 umesto 0 bodova koliko su mu prvo dali. Takmičio se na Novom Beogradu. Koliko sam čula i za drugu decu su prihvaćene žalbe što znači da su lepo preneli roditeljima šta su uradili.

  26. Kao neutralni posmatrac(tako se deklarisem,jer moje dete nije postiglo rezultat vredan pominjanja ove godine),dacu sebi za pravo da nesto prokomentarisem.Vazno je pogledati bodovnu listu,u ovom slucaju za peti razred i odmah uociti razlicit nacin bodovanja.Samo u OS „Cirilo i Metodije“ na Zvezdari ucenici imaju po 42,28,16,76 bodova.Treba pogledati rezultate sa ostalih opstina i odmah ce svako razumeti o cemu se radi. Na ostalim opstinama jednostavno su zaokruzivani poeni:45,30.20,80.A,sta tek reci za razliku u preliminarnim rezultatima i konacnim.Da li je moguce da se komisija „zaracuna i po 40 ,50 poena ,nakon resavanja prigovora doda prilicnom broju dece?!Postovani Veljko ,a i ostali posetioci ovog sajta bilo bi mi drago da ovaj slucaj prokomentarisete.Hvala!

  27. Nije samo na vasoj opstini tako bodovano,ociglednao je da nesto ne stima poprilicno,a u najmanju ruku cudno da komisija koja je pregledala nije videla tolike bodove,..Tuzno je to sto sve ide preko dece.

    1. @podrska,ja sam imao 57 bodova,a posle prigovora mi je dodato 13,a u mojoj skoli (bora stankovic),vecina ucesnika je ulagala prigovore.zaista je bilo mnogo gresaka u pregledanju

  28. Поштовани уредниче,
    поштовани посетиоци,

    желим да вам предочим како се поједине општинске комисије такмичења из математике односе према својим такмичарима.
    На листи прелиминарни резултати било је 52 (педесет два) такмичара: http://os-ribnikar.edu.rs/documents/sedmi-razred.pdf .
    Након разматрања жалби објављени су коначни резултати: http://os-ribnikar.edu.rs/documents/vii-razred.pdf .
    Као што сте приметили, на овој листи је 38 (тридесет осам) такмичара. Куда је нестало четрнаест такмичара?
    Да ли је на њихов нестанак утицала чињеница да сви они имају 0 (нула) поена? Коме сметају остварени резултати? Можда не изгледају лепо?
    Да ли нам то говори нешто о деци, о наставницима или о задацима?
    Молим Ваше мишљење
    🙂

    1. U pravu ste, ali mislim da ima i većih problema od ovog koji ste naveli. Po meni, veći problem je rešavanje reklamacija, način bodovanja, ključ rešenja zadataka… U matematičkim listovima, pokazuju jedan zadatak sa 5 ravnopravnih rešenja, a ovde je ključ „zakon“ Gospodo, NIJE i NE MOŽE BITI!!! Meni su zakinuli 35 bodova. A znate koliko su mi „vratili“ nakon reklamacije? Petnaest… I ja sada treba da skačem od sreće. A šta je sa onih 20? I zbog čega moram da se žalim da bih dobio nešto što mi pripada i što sam zaslužio? A oni su se lepo zaštititili, rezultati su konačni, uvid u rad ne postoji… Bezobrazno, bahato… I posle se čude što im se u starijim razredima smanjuje broj učesnika…

  29. Састанак градског Већа математичара одржан је у уторак, 11. Марта 2014.
    На градско такмичење су се пласирали ученици који су освојили:
    4. разред 70 и више поена
    5. разред 50 и више поена
    6. разред 60 и више поена
    7. разред 60 и више поена
    8. разред 60 и више поена
    Такмичење ће бити у ош „Борислав Пекић“ на Новом Београду, све остале информације, улазнице, списак наставника за дежурство и преглед биће прослеђене школама, електронски.

    На састанку је такође одлучено да се дипломе са општинског додељују према следећем критеријуму:
    Прва награда за освојених 90 – 100 поена
    Друга награда за освојених 80 – 89 поена
    Трећа награда за све ученике који су се пласирали на градско осим за трећи разред 70 – 79 поена.
    На сајту ће бити обавештење о дипломама када и где се могу преузети.

    Свим колегама захваљујемо на сарадњи,
    Веће математичара ош „Филип Вишњић“.

    sa sajta http://www.matematicar.com

    1. Direktno ste ugrozili prava dece iz Beograda.Posto je bilo takmicenje na nivou Srbije ,tacnije isti obrazovni program isti zadaci a za decu Beograda razliciti kriterijumi.Molim pedagoge da daju odgovor u cemu je razlika izmedju dece iz Beograda I npr. oglednog odeljenja VII razred matematickog smera valjevske gimnazije.Da se igra fudbalska utakmica da li bi Valjevo u startu pocelo utakmicu sa 2:0.Pravila treba da su ista za sve ucesnike.Problem je po DMS da se u Beogradu organizuje okruzno takmicenje u dve skole.Svaka Vam cast na potcenjivanju rada dece.Umesto da ih motivisete ne treba ih iseci I odmah nauciti da za isti rezultat nece biti jednako vrednovani.Verovatno je to neki novi metod u vaspitanju iradu sa decom pa bi bilo dobro da nove „obrazovne standard iznesete u dnevnim novinama I TV,kako bi se roditelji I deca uklopili u „nov“ vaspitni rad.

  30. 4. разред 70 и више поена
    5. разред 50 и више поена
    6. разред 60 и више поена
    7. разред 60 и више поена
    8. разред 60 и више поена

  31. Mi smo se do poslednjeg trenutka nadali da cemo proci, jer smo na istom mestu (14. kaoi vi, a sigurno ih je bilo preko 150). I nismo… Umesto da se matematika popularizuje, radi se potpuno suprotno. Mali djaci ostaju razocarani, a sledece godine pola njih nece izaci. Tako je bilo i prosle godine. Sto rekoste: Sta da se radi. Idemo dalje…

    1. nisam iz Kragujevca, ali ako mogu da pomognem
      na sajtu podružnice imaju konačni rezultati sa diplomama
      e sad, ako bi smo gledali da su BG i NS slično radili, tj treće mesto je bila granica, onda bi za KG bile sledeće granice:
      IV – 54, V – 45, VI – 50, VII – 45, VIII – 60
      Ponavljam, ovo moje misljenje, na osnovu diploma, a na granice za BG i NS su se podudarale sa diplomama za 3, mesto
      treba sačekati zvanične podatke…

  32. mislim da nije u redu da granice nisu iste za sve opstine i sve okruge ako su zadaci bili isti svuda znaci da je tezina ista a i gradivo je suda isto.Zasto dete koje je 4 razred u Beogradu i ima 65 ne prolazi a da to dete isto zivi u valjevu ono bi proslo dalje cak bi i nagradu osvojilo.Volela bih kada bi neko mogao to da mi objasni

    1. Gospoda iz DMS ili potcenjuju rad svojih kolega u unutrašnjosti n(pa smatraju da je to zato što oni ne rade tako dobroa kao ovi u Beogradu) ili se igraju našom decom koja ulože rad i energiju ali niko neće da radi i organizuje okružno takmičenje u dve škole…Ne znam kako obrazloženje mogu da daju u društvu matematičara da je normalno da pravb razliku u vrednovanju pokazanog znanja dece…Da li neko misli da su deca krompiri pa nije važno kako će da ih pogodi nepravda.Kriterijum treba da bude isti kao i u svim drugim vidovima takmičenja(deca su deca i nivo znaja je merilo)

      1. Koji su to bolji uslovi u Beogradu,a da ne postoje u Valjevu.Imam mladju sestru 4. razred,uciteljica je odrzala jedan cas pripreme od skolskog do opstinskog takmicenja ,spasilo je to sto je kuci vezbala,a pritom nije imala nikakve posebne uslove.Dok sam ja isao u osnovnu nastavnica nas je pripremala za takmicenje uz pomoc olovke i papira i nikakva druga pomagala nisu bila u upotrebi.

    1. Ukoliko se vratite malo unazad i propratite šta sam prethodno napisala, (ne iz dosade, već iz iskustva, na žalost…), shvatićete da NIGDE nećete naći rezultate za NBgd, jednostavno ih ne objavljuju! Nezavisno od toga u kojoj se (od 2 škole-ovogodišnjih organizatora), Vaše dete takmičilo, spisak sa rezultatima je bio postavljen na vratima „Sterije“ još isto veče.(ne znam da li je još uvek tamo!) U svakom slučaju, Vaše dete, bez obzira na rezultat, u trećem razredu ne ide na sledeći nivo takmičenja.(opštinski nivo je poslednji za taj uzrast, u 4.-om i 5.-om je poslednji nivo – okružni, a od 6.-og deca imaju republički, tj. – državni nivo takmičenja) Što se osvojenih rezultata tiče, to bi, svakako, morala da zna učiteljica Vašeg deteta i da Vas obavesti, jer svaka škola dobija rezultate takmičenja svojih učenika.

  33. Za Južnobački i Sremski okrug granica za prolaz je 55 bodova. U opštini Sremska Mitrovica po ovome u 7. razredu niko nema prolaz, a u 8. samo 1 učenik. E sada, ako je neko od neplasiranih bio lane na državnom, a učestvovao ove godine na opštinskom onda ima plasman. U 5. razredu jedan učenik ima prolaz, a u 6. razredu 5 učenika. Sve u svemu, vrlo tužna i demorališuća situacija. Mislim da bi kriterijum bar za opštinski nivo trebao da bude blaži jer će doći do strašnog osipanja takmičara. Deca će se okrenuti drugim takmičenjima i prestati da idu na matematičku sekciju i dodatnu nastavu iz matematike.

  34. Kako je moguce da su granice za 7.razred za nas(koji idemo u obicne osnovne skole) i za nase vrsnjake koji idu u matematicku gimnaziju,gde se mnogoo vise radi matematika,iste?

Оставите одговор на ivanaradosevic Одустани од одговора