Ja sam sesti razred i uopste nije bilo lako. Meni su najtezi bili treci i cetvrti zadatak. Ja ne kazem da su za peti razred bili laki zadaci,ali nisu bili laksi od zadataka za sesti razred!
Potpuno se slazem sa @Teka. Zadaci za 6. razred su bili veoma teski. Da nisam uradio treci u matematickom listu pre takmicenja, ne bi uspeo da ga uradim na takmicenju. Svi zadaci za sesti su otprilike iste tezine i dosta sam se namucio za svaki od njih. I dobio 90 poena! 🙂
A za peti razred sam primetio da na trecem zadatku ima jos jedno resenje.
to je 2014/2014 = 11/11, a oni to nisu stavili u kljucu! Sto se prvog i drugog za peti tice, mora se priznati da su bili vrlo laki.
Ja sam 5 razred i kad pogledam ove zadatke kad se nauci nije tesko i kad ce zadatci za 5.r koji sam ja sad 2015 jer nisu bili teski imao sma 80/100 bodova
ZADACI SU BILI PRETESKI ZA 5 RAZRED U 1 SU BILI VELIKI BROJEVI 2 JE BIO GLUPO SASTAVLJEN STO SE TICE TEKSTA 3 I 4 GLUPO DESIFROVANJE A 5 DAJ BOZE DA JE NEKO URADIO JA SAM IMAO 5 POENA A KOD NAS U B BASTI JE NAJVISE IMALA NEKA DEVOJCICA I IMALA JE 58 POENA I PO PRAVILU IZ NASE OPSTINE NIKO NE BI TREBALO DA IDE NA OKRUZNO JA SAM ZACUDJEN KOLIKO SU ZADACI ZA 5 RAZRED BILI TEZI OD ZADATAKA ZA 6
Zadaci za 5. razred su bili teški (dobro 1. i 2. na neki način lakši) to i pokazuju KATASTROFALNI REZULTATI!!! U mojoj opštini je:
I mesto-60 bodova
II mesto-40 bodova
III mesto čak-25 bodova
Meni nisu 3.zadatak priznali zbog viška rešenja. Napisao sam da ima 4 rešenja (od kojih su 3 u ključu i još n=2014 p=11),1. i 2. su mi priznali,a 4. i 5. nisam uradio.Kada vidim zadatke za 3. i 4.razred,i oni su bili teški (za njihov uzrast).Zašto su nam (pogotovo petacima) dali tako teške zadatke? Da nisu pogrešili u vezi gradiva za 5. razred?
Ne razumem sta je bilo tesko u 5.,6. i 7. Razredu.zadaci su bili tipicni zadaci koji moraju da se odrade na dodatnoj nastavi.jedini problem je to sto ili djaci nisu imali dovoljno casova dodatne ili to sto nisu dovoljno vezbali.
pitanje u vezi 4. zadatka za 5. razred: trazi se najmanja vrednost broja, ali u resenju pise i – „priznati i svako drugo resenje, ali ne i ako je samo napisan rezultat“…Da li to znaci da, ako je nadjeno resenje rebusa, ali ne i najmanje, a ima objasnjenje da bi trebalo da se dobiju poeni?
Mislim da ti priznaju i drugo resenje,ali sa manje bodova
Ja sam 7. razred,uradila sam 2. zadatak i dobila tačno rešenje ali nisam išla po ključu pa mi za taj zadatak nisu dali poene.Mislim da je to nepravedno.Da li ima još neko sa tom situacijom?
Ne razumem koji je fazon da nameste nekome ko UOPSTE ne zna matis da ima 90 ili 100 poena(da bude 1. mesto)? On moze sa tim diplomama da se pohvali odredjeno vreme,ali ako on na fakultetu studira nesto sto uopsteeeee nema veze sa matis(istorija,biologija, prava, gradjevinarstvo…), sta ce njemu te diplome? Kome ce da se pohvali? Svi ce da ga pitaju zasto nije studirao matis ako ga je tako dobro znao? Ali na zalost svake godine se desava tako nesto…
Cetvrti sam razred,iako neki kazu da su zadaci bili prelaki,ipak nisu….Ja sam osvojila 40 poena i nista nisam osvojila,ali nista u skoli nismo vezbali,za to se ne zalim….Ali jedna devojcicca iz nase skole je dobila 80 poena,ali je sve prepisala…Moj drug je osvojio samo 5 poena,ni on nije prepisivao….Zadaci su bili na prvi pogled laki ali pogresila sam,oni su ustvari bili lakomislenii……… :* :* :* :* Opstina VRANJE
Ja sam treci razred i pobedio sam na skolskom i opstinskom takmicenju,rekli su mi da se takmicim dalje na okruznom,ali juce su me obavestili da ne mogu da se takmicim na okruznom jer sam jos mali.Da li neko zna da mi kaze da li se ucenici treceg razreda takmice samo do opstinskog iako su pobedili nemaju prava da se takmice na okruznom?
Nemanja, ovako idu takmicenja:treci razred do opstinskog,4 i 5 do okruznog,6 do drzavnog i 7 i 8 imaju srpsku matematicku olimpijadu. Tebi svaka cast i sledece godine mozes da ides na okruzno! Pozzzzzz!!!
Matematika na takmicenjima za sve razrede je teska !!!!!Ja sam bila na takmicenju u sedmom razredu i imala sam 95 pojena!!!!Danas,kad moje dete radi matis i ove iste zadatke a ja nemogu da ih resim i da im pomognem!!!!mnogo komplikuje svet ova danasnjica!!!!Ja neumem da resim ni skolsko takmicenje za 3 razred a moje dete se muci treba da joj placam profesore jer joj nista ne predaju !!!Sramota!!!!toliko su teski zadaci .objasnite 5. zadatak za 3 razred !!!!!!!
posto sam sada sesti razred, gledala sam zadatke i primetila da je nemoguce tacno uraditi prvi zadatak jer sliku mozemo nacrtati na sto nacina a samo jedan je pravi. Ja ga sad radim i kada crtamo lenjirom i sestarom, visina, tezisna duz i simetrala se poklapaju. Zadatak je mnogo glupo postavljen!!
Da li neko moze da mi kaze kako je uradio taj zadatak?
Zadaci za 5 i 4 su preteski…posebno 5 zadatak za cetvrti razred je bezobrazluk jer nigde ne pise da se broj moze i okrenuti vec samo spojiti….Jedva cekam da vidim granice za 4 i 5 razred
Задаци за трећи разред веома подсећају на IQ тест или на задатке са „Кенгура“, једино што немају понуђена решења. Све у свему, погодују онима који се нису спремали већ су природно интелигентни, Трећи задатак помиње улицу у којој су све куће обележене непарним бројевима, што нема додира са реалношћу, па је дискутабилно како је такав задатак могао да се да деци која су у претходној школској години усвојила садржаје из Света око нас у којима су научила да су куће са леве стране увек обележене непарним, а са десне увек парним бројевима. Дакле, трећи задатак не испуњава основне методичке принципе, па је као такав неподобан за било коју збирку, а камоли за такмичење.
Даље, чак три задатка у трећем разреду имају више решења (први – 9 решења, други, где је наглашено да је потребно наћи сва решења и пети. Како се код проналажења свих могућих решења губи много времена, сматрам да избор задатака није прилагођен узрасту.
П.С. Дежурала сам и дежурам из генерације у генерацију последњих петнаестак година (претходне две нисам јер су ми ученици били први, односно други разред). Сваки пут пажљиво прочитам упутство за дежурне наставнике и стриктно га се придржавам. Деца су ме питала да ли постоје негативни бодови. Самоуверено и потпуно убеђена да говорим истину, рекла сам им да негативних бодова нема и да покушају да ураде све задатке. По објављивању решења, запрепастила сам се када сам схватила да сам нехотице обманула децу.
Isti slucaj! Moze biti da smo dezurni na prijemnom za ETF! Umesto da se popularizuje matematika, deca se udaljavaju od iste. Svaki dalji komentar je suvisan.
Ovogodišnje takmičenje me je strašno razočaralo i zadacima i NEGATIVNIM poenima?!?! Nonsens! Nikada nisam čula da je bilo negativnih poena! III razredi prvi put učestvuju i odmah ovako?! Baš ste im dali vetar u ledja za sledeću godinu! Svaka vam čast! (namerno vam malim slovom)
Rezultati: III i IV razred za Voždovac http://www.zmajjova.znanje.info/index.php?option=content&task=view&id=916&Itemid=
Od 97 trećaka sa Vračara samo jedan je rešio treći zadatak. Vrlo pedagoški, nema šta. O neprimerenosti zadataka i kriterijumu najbolje govori podatak da je maksimalan broj bodova 87.
Ni ranije nisu KORISTILI INTERNET,SVAKA ČAST ,,20.OKTOBRU“,ONI I TESTOVE I REZULTATE U TOKU DANA-KADA SU DOMAĆINI,NARAVNO
zadaci od 3 do 8 razredauopste nisu prilagodjeni uzrastu i nisu na nivou opstinskog,zaista vise lici na neki IQ test,i sramota je ove rezultate prihvatiti.Ko god da je pravio ove zadatke NIJE NORMALAN
Da li neko moze da mi objasni resenje 1. zadatka za 5. razred. Napisali su kao jedno resenje da kada od 2/5 oduzmemo 2/9 dobijemo 4/5! A kao drugo resenje su rekli da je 5/5-2/6=4/5 sto bi znacilo da je 2/6=1/5…
Мислим да је за 1. задатак у 5. разреду званично решење погрешно. При решавању израза је грешком испред заграде издвојено х уместо у и даље се то вукло до краја.
Поређењем резултата из три београдске општине за које су у коментарима изнад наведени линкови, може се видети неуједначен критеријум при бодовању 3. задатка за 6. разред. На Звездари и Врачару је скоро па једини додељени број бодова максималних 20 (осим наравно 0), док је на Вождовцу шареније. Претпостављам да је у прве две наведене општине (по мени оправдано) признаван одговор да е пута е ни за једну цифру не даје умножак броја 10.
a da nije mozda malo tesko ovo za petake a kad se pogleda pa i opstinsko za sestake je lakse!!!! nije fer!!!
Bas naprotiv, ja sam sesti razred i bilo je jako tesko.
Ja sam sesti razred i uopste nije bilo lako. Meni su najtezi bili treci i cetvrti zadatak. Ja ne kazem da su za peti razred bili laki zadaci,ali nisu bili laksi od zadataka za sesti razred!
Potpuno se slazem sa @Teka. Zadaci za 6. razred su bili veoma teski. Da nisam uradio treci u matematickom listu pre takmicenja, ne bi uspeo da ga uradim na takmicenju. Svi zadaci za sesti su otprilike iste tezine i dosta sam se namucio za svaki od njih. I dobio 90 poena! 🙂
A za peti razred sam primetio da na trecem zadatku ima jos jedno resenje.
to je 2014/2014 = 11/11, a oni to nisu stavili u kljucu! Sto se prvog i drugog za peti tice, mora se priznati da su bili vrlo laki.
Sta mislite hocu proci,imao sam 69 poena 2 sam a njih troje je imalo 80 poena,sesti sam razred?
Meni je najtezi bio cetvrti zadatak, ali, zadovoljna sam onim sto sam uradila 80 poena 😀
Potpuno ste u pravu!
Ja sam 5 razred i kad pogledam ove zadatke kad se nauci nije tesko i kad ce zadatci za 5.r koji sam ja sad 2015 jer nisu bili teski imao sma 80/100 bodova
pa bas i nije
Pogledajte 3. zadatak za 4.razred. Ja bih prvo redjala sve 5ice za najveći broj, a sve 1ice za najmanji. Ništa mi nije jasno
ne sme da se mnja redosled brojeva….tu je i moje dete pogresilo
Izvinjavam se, nisu bili tezi od zadataka za sesti razred!
Imam pitanje, zasto u 5. razredu u 3. zadatku nema resenja za p=11 ?
To se i ja pitam!
Zato što je Komisija ispustila to rešenje
Ispustili resenje, pa su neke opstine menjale kljuc shodno tome (Zemun, Novi Sad i jos neke), a neke nisu (Vracar, Cukarica..). Ponovo javasluk.
To pitaj komisiju.
ZADACI SU BILI PRETESKI ZA 5 RAZRED U 1 SU BILI VELIKI BROJEVI 2 JE BIO GLUPO SASTAVLJEN STO SE TICE TEKSTA 3 I 4 GLUPO DESIFROVANJE A 5 DAJ BOZE DA JE NEKO URADIO JA SAM IMAO 5 POENA A KOD NAS U B BASTI JE NAJVISE IMALA NEKA DEVOJCICA I IMALA JE 58 POENA I PO PRAVILU IZ NASE OPSTINE NIKO NE BI TREBALO DA IDE NA OKRUZNO JA SAM ZACUDJEN KOLIKO SU ZADACI ZA 5 RAZRED BILI TEZI OD ZADATAKA ZA 6
Zadaci za 5. razred su stvarno bili teski, ali za sve razrede su dati teski zadaci. Tako da nisu tezi od zadataka za 6. razred.
Kad uradis zadatke za sesti i imas vise poena nego za peti, javi mi -_- .
Ura za jos jednog Nikolu!
🙂
U rešenjima za peti razred nedostaje p=11 a=2014 i da li će mi priznati peti zadatak pošto sam ja napisao i druga rešenja 1,2,3…6….
Oće!
Zadaci za 5. razred su bili teški (dobro 1. i 2. na neki način lakši) to i pokazuju KATASTROFALNI REZULTATI!!! U mojoj opštini je:
I mesto-60 bodova
II mesto-40 bodova
III mesto čak-25 bodova
Meni nisu 3.zadatak priznali zbog viška rešenja. Napisao sam da ima 4 rešenja (od kojih su 3 u ključu i još n=2014 p=11),1. i 2. su mi priznali,a 4. i 5. nisam uradio.Kada vidim zadatke za 3. i 4.razred,i oni su bili teški (za njihov uzrast).Zašto su nam (pogotovo petacima) dali tako teške zadatke? Da nisu pogrešili u vezi gradiva za 5. razred?
@Jovan
koja si opstina?
Sremska Mitrovica
Ja sam petak I imam 45 bodova. Meni, takođe, nisu priznali p=11 i n=2014, Žaliću se sutra.
Ne razumem sta je bilo tesko u 5.,6. i 7. Razredu.zadaci su bili tipicni zadaci koji moraju da se odrade na dodatnoj nastavi.jedini problem je to sto ili djaci nisu imali dovoljno casova dodatne ili to sto nisu dovoljno vezbali.
ja sam sedmi i mam 50 bodova…
Ja sam sedmi razred i dali su mi 120 bodova, kad su videli koliko sam pametna
hahhahahhahahahah
Kod nas su očajni rezultati: jedna 100 i dve 80.
ajmo djura
pitanje u vezi 4. zadatka za 5. razred: trazi se najmanja vrednost broja, ali u resenju pise i – „priznati i svako drugo resenje, ali ne i ako je samo napisan rezultat“…Da li to znaci da, ako je nadjeno resenje rebusa, ali ne i najmanje, a ima objasnjenje da bi trebalo da se dobiju poeni?
Ja sam ga resio
Mislim da ti priznaju i drugo resenje,ali sa manje bodova
Ja sam 7. razred,uradila sam 2. zadatak i dobila tačno rešenje ali nisam išla po ključu pa mi za taj zadatak nisu dali poene.Mislim da je to nepravedno.Da li ima još neko sa tom situacijom?
kOLIKO SI IMALA POENA?
Nastasija i meni se to desilo!
ima li neko preliminarne rezultate za obrenovac za 4 razred
Na novom beogradu nijedne zive stotke.Najveci broj bodova je 96.Jako malo dece ne ma ni 60 bodova.
jako malo ili jako puno – nema ni 60 bodova?
Na koji razred se odnosi ovaj komentar?
otprilike, koliko ima 80-100, 60-80 i ispod 60?
Sterija I dalje ne postavlja rezultate na sajt?
Koji si razred?
zadaci za 3.razred su bili prelaki.iako sam 4.razred video sam te zadatke i iz cuga sam ih resio.
kraljino 🙂
Ne razumem koji je fazon da nameste nekome ko UOPSTE ne zna matis da ima 90 ili 100 poena(da bude 1. mesto)? On moze sa tim diplomama da se pohvali odredjeno vreme,ali ako on na fakultetu studira nesto sto uopsteeeee nema veze sa matis(istorija,biologija, prava, gradjevinarstvo…), sta ce njemu te diplome? Kome ce da se pohvali? Svi ce da ga pitaju zasto nije studirao matis ako ga je tako dobro znao? Ali na zalost svake godine se desava tako nesto…
Gde možemo da se žalimo na bodovanje zadataka ?
Cetvrti sam razred,iako neki kazu da su zadaci bili prelaki,ipak nisu….Ja sam osvojila 40 poena i nista nisam osvojila,ali nista u skoli nismo vezbali,za to se ne zalim….Ali jedna devojcicca iz nase skole je dobila 80 poena,ali je sve prepisala…Moj drug je osvojio samo 5 poena,ni on nije prepisivao….Zadaci su bili na prvi pogled laki ali pogresila sam,oni su ustvari bili lakomislenii……… :* :* :* :* Opstina VRANJE
65
Da li sam ja jedini koji primećuje grešku u ključu u 2. zadatku za 8. razred u kom je P=B+M umesto P=2B+M
Upravo sam uradio taj zadatak gde mi je V kao i njima a P se razlikuje za 54 korena iz 3 sto je ustvari jedna B koja im fali. 🙂
zadaci za 7 razred su bili prosti ki pasulj…:D
Da nije to Cakic Sivi Ptic?
Ja sam treci razred i pobedio sam na skolskom i opstinskom takmicenju,rekli su mi da se takmicim dalje na okruznom,ali juce su me obavestili da ne mogu da se takmicim na okruznom jer sam jos mali.Da li neko zna da mi kaze da li se ucenici treceg razreda takmice samo do opstinskog iako su pobedili nemaju prava da se takmice na okruznom?
Nemanja, ovako idu takmicenja:treci razred do opstinskog,4 i 5 do okruznog,6 do drzavnog i 7 i 8 imaju srpsku matematicku olimpijadu. Tebi svaka cast i sledece godine mozes da ides na okruzno! Pozzzzzz!!!
drzavno ili republicko
Vi ste najbolja stranica za zadatke moje dete vezba sa Vase stranice i uvek ima 100 pojena!!
Matematika na takmicenjima za sve razrede je teska !!!!!Ja sam bila na takmicenju u sedmom razredu i imala sam 95 pojena!!!!Danas,kad moje dete radi matis i ove iste zadatke a ja nemogu da ih resim i da im pomognem!!!!mnogo komplikuje svet ova danasnjica!!!!Ja neumem da resim ni skolsko takmicenje za 3 razred a moje dete se muci treba da joj placam profesore jer joj nista ne predaju !!!Sramota!!!!toliko su teski zadaci .objasnite 5. zadatak za 3 razred !!!!!!!
Neumem,nemogu,pojena… Kuda ide ovaj svet..
Poena, ne poJena.
Poena, ne poJena .
Mozete li da mi kazete prva pet mesta na skolskom takmicenju 2015.
za cetvrti razred!?
posto sam sada sesti razred, gledala sam zadatke i primetila da je nemoguce tacno uraditi prvi zadatak jer sliku mozemo nacrtati na sto nacina a samo jedan je pravi. Ja ga sad radim i kada crtamo lenjirom i sestarom, visina, tezisna duz i simetrala se poklapaju. Zadatak je mnogo glupo postavljen!!
Da li neko moze da mi kaze kako je uradio taj zadatak?
Ja sam peti rared danas imam opštinsko iz matematike.Nadam se da nisu teški.
Zadaci i resenja sa danasnjeg takmicenja. http://naucionica.com/zadaci-resenja-opstinsko-takmicenje-iz-matematike-2015/
Zadaci za 5 i 4 su preteski…posebno 5 zadatak za cetvrti razred je bezobrazluk jer nigde ne pise da se broj moze i okrenuti vec samo spojiti….Jedva cekam da vidim granice za 4 i 5 razred
Задаци за трећи разред веома подсећају на IQ тест или на задатке са „Кенгура“, једино што немају понуђена решења. Све у свему, погодују онима који се нису спремали већ су природно интелигентни, Трећи задатак помиње улицу у којој су све куће обележене непарним бројевима, што нема додира са реалношћу, па је дискутабилно како је такав задатак могао да се да деци која су у претходној школској години усвојила садржаје из Света око нас у којима су научила да су куће са леве стране увек обележене непарним, а са десне увек парним бројевима. Дакле, трећи задатак не испуњава основне методичке принципе, па је као такав неподобан за било коју збирку, а камоли за такмичење.
Даље, чак три задатка у трећем разреду имају више решења (први – 9 решења, други, где је наглашено да је потребно наћи сва решења и пети. Како се код проналажења свих могућих решења губи много времена, сматрам да избор задатака није прилагођен узрасту.
П.С. Дежурала сам и дежурам из генерације у генерацију последњих петнаестак година (претходне две нисам јер су ми ученици били први, односно други разред). Сваки пут пажљиво прочитам упутство за дежурне наставнике и стриктно га се придржавам. Деца су ме питала да ли постоје негативни бодови. Самоуверено и потпуно убеђена да говорим истину, рекла сам им да негативних бодова нема и да покушају да ураде све задатке. По објављивању решења, запрепастила сам се када сам схватила да сам нехотице обманула децу.
Isti slucaj! Moze biti da smo dezurni na prijemnom za ETF! Umesto da se popularizuje matematika, deca se udaljavaju od iste. Svaki dalji komentar je suvisan.
Rezultati za Vracar na linku http://os-ribnikar.edu.rs/vest/156/preliminarni-rezultati-opstinskog-takmicenja-iz-matematike
Ima li nekk rezultate sa Zvezdare?
Za Zvezdaru link http://www.jelena.edu.rs/index.html
Jel ima neko za Novi Beograd?
Ovogodišnje takmičenje me je strašno razočaralo i zadacima i NEGATIVNIM poenima?!?! Nonsens! Nikada nisam čula da je bilo negativnih poena! III razredi prvi put učestvuju i odmah ovako?! Baš ste im dali vetar u ledja za sledeću godinu! Svaka vam čast! (namerno vam malim slovom)
Rezultati: III i IV razred za Voždovac
http://www.zmajjova.znanje.info/index.php?option=content&task=view&id=916&Itemid=
Od 97 trećaka sa Vračara samo jedan je rešio treći zadatak. Vrlo pedagoški, nema šta. O neprimerenosti zadataka i kriterijumu najbolje govori podatak da je maksimalan broj bodova 87.
Pedagoski bi bilo priznati im pogresno resenje ???
Da li neko zna rezultate za Cukaricu?
A šta misliš da se zamisle oni koji su pisali zadatak?
Novi Beograd uvek zadnji.Domaćin ni testove nije postavio.
Rečeno nam je da će rezultati biti objavljeni posle 19h… Predpostavljam na vratima škole, Internet očito ne koriste…. 🙂
Ni ranije nisu KORISTILI INTERNET,SVAKA ČAST ,,20.OKTOBRU“,ONI I TESTOVE I REZULTATE U TOKU DANA-KADA SU DOMAĆINI,NARAVNO
zadaci od 3 do 8 razredauopste nisu prilagodjeni uzrastu i nisu na nivou opstinskog,zaista vise lici na neki IQ test,i sramota je ove rezultate prihvatiti.Ko god da je pravio ove zadatke NIJE NORMALAN
Da li neko zna gde mogu procitati rezultate opstinskog iz matematike za Kragujevac.
Da li neko moze da mi objasni resenje 1. zadatka za 5. razred. Napisali su kao jedno resenje da kada od 2/5 oduzmemo 2/9 dobijemo 4/5! A kao drugo resenje su rekli da je 5/5-2/6=4/5 sto bi znacilo da je 2/6=1/5…
Resenje imate na linku https://uciteljtoplica.files.wordpress.com/2015/02/opstinsko-iz-mat-28-2-2015.pdf
Мислим да је за 1. задатак у 5. разреду званично решење погрешно. При решавању израза је грешком испред заграде издвојено х уместо у и даље се то вукло до краја.
U medjuvremenu sam i ja to shvatila, ali mislim da su nam zadatke pregledali po netacnom kljucu…
Поређењем резултата из три београдске општине за које су у коментарима изнад наведени линкови, може се видети неуједначен критеријум при бодовању 3. задатка за 6. разред. На Звездари и Врачару је скоро па једини додељени број бодова максималних 20 (осим наравно 0), док је на Вождовцу шареније. Претпостављам да је у прве две наведене општине (по мени оправдано) признаван одговор да е пута е ни за једну цифру не даје умножак броја 10.
ljudi, a da se otvori nova tema za 2015?
Evo iz Beograda: Milan Đ. Milićević, http://www.osmilandjmilicevic.edu.rs/%D0%A0%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%BE%D0%BF%D1%88%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%9A%D0%B0-%D0%B8%D0%B7-%D0%BC%D0%B0-3/ Voždovac, 6, 7. i 8. razred i
i Beograd, Savski venac http://www.osvojvodaputnik.edu.rs/
Da li je neko išao do Pekića? Živi li su? 🙂
Zadaci za 3. Razred su nas laki nadam se da se necu obrukati ove gosine