Одређене су границе за пролаз на Државно такмичење из математике

По одлуци ДМС од 17. априла, на 45. Државно такмичење из математике, које ће се одржати 11. маја 2013. у ОШ „Вук Караџић“ у Лозници,  су се пласирали сви ученици који су на окружном такмичењу освојили:
  • 85 или више бодова као ученици ШЕСТОГ РАЗРЕДА
  • 60 или више бодова као ученици СЕДМОГ РАЗРЕДА
  • 80 или више бодова као ученици ОСМОГ РАЗРЕДА

Свима који су до сада успешно прешли овај такмичарски пут све честитке!

Онима који то ове године нису успели порука је да не одустају и да ће им се уложени труд исплатити неки следећи пут. Сви који су учествовали на окружном такмичењу су одлични млади математичари. У дану окружног такмичења одлучивале су нијансе и зато верујте да ће нијансе и успех следећи пут бити на вашој страни.

140 thoughts on “Одређене су границе за пролаз на Државно такмичење из математике

  1. mozete mi reci, na sajtu skole 20.oktobar pise na koncanim rezultatima da imam 80 bodova i da sam 2.mesto, a sad izadju granice i pise da je prolaz na republicko 85 ili vise bodova. PA DA LI PROLAZIM?

  2. bravo za DMS, molice oni sledece godine da im neko od sedmenaca ucestvuje, tada mogu da spuste granicu i na 50 ali uzalu, deci samo jednim ovakvim nerealnim potezom ubijete volju .Mirno spavajte , cista vam je savest DMS

      1. Zato sto si osvojio 2.mesto na okruznom takmicenju. Bravo! Na drzavno takmicenje ide 100 najboljih iz cele Srbije i mesto sa okruznog nema veze sa tim.

    1. Kao danas su odlucivali?! Znaci da se odluke ne donose na zvanicnom sastanku, nego ko zna kako. Hvala komentatoru od juce, meni je pomogao da pripremim dete koje je imalo 80 bodova, da mozda nece proci, a o DMS sta reci.

    1. E, Igore, ja sam, Slavko, ako me se secas sa Goca prethodne godine. Nema veze, ne odustaj, bice bolje sledece godine. Mozda spuste, ako stvarno prolazi toliko malo. Svejedno, vidimo se u Loznici jer sam ja prosao.

    1. Vec smo to komentarisali, njima se ne radi svoj posao, pa imaju manje za ispravljanje. Nije tu problem u organizatoru, nego u DMS. Neka ucionica vise ne menja na stvari. Vecina dece ce svakako samo doci, uraditi zadatke i vratiti se kuci, jer skole nemaju novca za drugo. Moje dete je proslo iz fizike i 4 ucenika sa pratiocima idu i vracaju se u istom danu. Dakle, samo malo papira i jedna stolica po uceniku. I onda se cude sto odlaze iz zemlje prvom prilikom.

  3. Rasinski okrug 7 razred na državnom – NIKO
    Zaječarski okrug 7 razred na državnom – NIKO
    Kolubarski okrug 7 razred na državnom – NIKO
    Podunavski okrug 7 razred na državnom – NIKO
    a ima i gro okruga sa po jednim učesnikom.
    😦

      1. Ma kakva fizika, tamo je isto bila granica za sestake 85, ubise decu u pojam, a osmaci sa 45, budalastine. Iz srpskog, biologije, geografije… ista je za sve razrede, pa deca unapred znaju sta ih ceka

      2. Lidija, sto se tice sestaka, oni su savrseno uradili fiziku i sa granicom od 85 poena je proslo njih 122 a osmaci su uradili jako slabo. Inace za 6 razred je samo u Beogradu bilo njih 55 sa 90 i vise poena.

      3. Zašto ne mogu da poredim šestake i osmake, šta sad, šestaci su krivi što su šestaci? Baš zato što su savršeno uradili trebalo je da se zadrži taj potencijal, a na državnom se vidi ko je ko.

      4. O Boze,pa kako mozes porediti. Idi uzmi knjigu za osmi i za sesti razred pa pogledaj sta se radi. Sestaci imaju samo kretanje,a osmaci brdo stvari. Eto,verovatno zbog tih stvari ne mozes porediti.

      5. Pa baš zato su šestaci šestaci, a osmaci osmaci, po toj logici mogu da poredim osmake sa srednjoškolcima, pa svaki pogram je prilagođen uzrastu. Nisam ja baš toliko nepismena, pa i ja sam nekakav diplomirani hemičar!

  4. DMS-puno pozdrava iz grada buducih mladih fizicara…a vama srecno i nadamo se da ce i ovih 8 ucenika shvatiti sta ste za ovih 10-ak dana uradili njihovim drugarima.Srusili im snove za druzenje, putovanje, nova prijateljstva.Tako da mnogo ne brinite za granicu naredne godine.
    VII-4 UCENIKA
    VI-4UCENIKA

    Srecno Nislije….

  5. Sramota da im nisu dovoljna cetiri zadatka eeeeeeeeeee cetiri zadatka nije ni lako da se urade!!!!!!!!!!!!!!!!!! Treba da vas sramota, prosle godine granica 65 i njih 117 je proslo a sad granica 85 i idu njih 66 , jebem ti malu skolu!!!!!!!!!!!!

  6. Sledeće godine neću da dozvolim svom detetu da ide ni na matematiku ni na fiziku. Sramota je da najveću granicu dajete za šestake koji prvi put imaju priliku za republičko takmičenje, Iz ostalih predmeta se pošteno znaju granice unapred, pa ko kako prodje, a ovo sa DMS i DFS je bruka i sramota, a da ne pričam o nameštanjima na okružnim samo da im deca prodju na republičko. Videćemo šta će ti „naučnici“ da urade na državnom. Zašto ste puštali informacije da ide 150 po razredima, a ide samo 60-setak? Pokrećem kampanju u svojoj školi a i šire da deca sledeće godine idu na predmete gde se pošteno radi!!! Ionako deca najmanje vole matematiku i fiziku, pa im još i vi ubijte volju!!!

    1. Podrzavam vas za kampanju i mi u nasoj skoli cemo podrzati svoju decu i sugurno im necemo dozvoliti za matematiku jer smo tu ovog puta obmanuti.Jos uvek mozemo da uticemo na njih, pokusali smo da ih usmerimo na nazovimo dobar put misleci da je to kao nekada u nase vreme ali nije, skoro sve komisije su korumpirane pa sto ne bi bio i DMS treba malo i njima da ostane nisu bas ovako planirali svoj budzet.Mozda su trebali da traze od lokalninh skola pomoc ili od nas roditelja da nesto finansiramo….

    2. U pravu ste i imate moju podrsku. Pogledajte granice za takmicenja iz istorije, biologije… Tacno je da ima manje takmicara ali rezultati su cisti kao i granice za prolaz.

    3. Granica za ostale predmete je 90 % uradjenog pa Vi vidite sta nije fer,mada se slazem da je za vi razred trebala biti niza granica a za vii visa.Ali sta da se radi neka nam deca uce matematiku i fiziku jer pre svega uce za sebe.

    4. savetujem vam da ako necete da idete na matematiku i fiziku, onda idete na srpski, geografiju, biologiju i istoriju jer se tu tacno zna sa koliko poena se prolazi i samo u retkim slucajevima se granica spusta, a nikad se ne dize.

    5. Ne znam zasto ste ovo tako ozbiljno shvatili. Deca (a i njihovi roditelji) su previse optereceni takmicenjem i prolaskom dalje. Kao prvo, ne treba uciti decu da je Ne znam zasto ste ovo tako ozbiljno shvatili. Deca (a i njihovi roditelji) su previse optereceni takmicenjem i prolaskom dalje. Kao prvo, ne treba uciti decu da je takmicenje najvaznije. Treba voleti to cime se bavis, da i kada ti je dosta sebi kazes: “ Hocu jos!“ Vas rad se vidi u opstinskom, okruznom, … takmicenju. Ako nisi prosao dalje, sledece godine ces se potruditi da uradis bolje, a ako odustajes, to znaci da ne volis matematiku vec da ti je samo cilj da postignes zapazen rezultat. Rezultat jednom mora doci! Roditelji grese jer uslovljavaju rezultat svog deteta nekim novim telefonom, tabletom… ta deca obicno rade kampanjski (pocnu da se spremaju tek mesec dana pred takmicenje), a sve vreme misle na nagradu. Matematika i fizika treba da se rade svakog dana! Resavanje problema treba da bude zadovoljstvo! Ako dete nema uspeha na takmicenju, vi ste tu da ga ohrabrite. Jos bolje, pokusajte da mu pomognete da steceno znaje primeni. Smem da se kladim da bar 80% osmaka nema pojma sta je u stvari struja, naelektrisanje, kondenzatori… Zato treba pricati sa nastavnikom fizike da im to pokaze u praksi… Na kraju dobijemo ljude sa fakulteta koji nemaju pojma o materiji kojom se bave. Znaju silne formule, a niko im do sada nije pokazao ni kako se ADRESIRA OBICNO PISMO, a da ne pricam o nekoj primeni. Da ne duzim dalje, ovo je poenta:

      UCENIK TREBA DA VIDI ZADOVOLJSTVO U RESAVANJU ZADATAKA.

      AKO UCENIK VOLI TAJ PREDMET I AKO OSTVARI LOS REZULTAT, VRATICE SE SLEDECE GODINE JOS JACI I BOLJI. AKO ODUSTANE OD TAKMICENJA, I TREBA JER TO ZNACI DA NE VOLI MATEMATIKU (ILI BILO STA DRUGO) DOVOLJNO DA NASTAVI DA RADI, I DA JE TU SAMO DA BI OSTVARIO NEKI REZULTAT I DOBIO DIPLOMU!

      RAD SE UVEK ISPLATI I REZULTATI CE JEDNOM DOCI!

      UCITE DECU DA NADJU ZADOVOLJSTVO U ONOME CIME SE BAVE!

      1. Na vreme ste se ukljucili, svaka cast.
        \Odakle odjednom da ste u toku…sigurno ste i vi neki njihov advokat, posto oni nemaju vremene da se javljaju na tel. i odgovaraju na mejlove.Sinoc su do kasno radili pa su tek posle 22h objavili rezultate.Bruka, ponasaju se kao neka samostalna organizacija a na budzetu drzave su.Zar nisu moralni pobednici sva deca kojima niko nije “navlačio” poene na žalbama koje su trajale i po 7 dana (suprotno pravilniku) i koja nisu dobila (ili nisu prihvatila, ako im je nuđeno) “provaljene” zadatke?!Dobice sve to ministarstvo prosvete , valjda oni mogu nesto da odrade po pitanju toga.

      2. Da, ta deca jesu moralni pobednici, ali ne treba da odustanu od matematike ili bilo cega drugog zbog loseg rezultata.

        Ja nisam nikakav advokat DMS-a vec ucenik 8. razreda. I ja sam protiv ovakvog nacina rada, zalbi koje se otezu i namestanja rezultata. Da vam sad ispricam moju pricu:

        Svake godine je bilo nesto… falio mi je jedan bod, nisu mi dobro bodovali zadatke, radili smo 30 minuta krace jer neka ludaca ne zna da gleda u sat, pa sam poceo da panicim i nisam dobro uradio ni ono sto sam znao.

        Onda sam prosle godine rekao sebi da necu odustati dok ne dodjem bar do jednog republickog takmicenja. Poceo sam da se spremam jos 24. jula 2012. (tacno sam zabelezio datum) i od tada svakog dana vezbam matematiku i fiziku bar po 2 sata.

        Ja sam iz malog mesta i pogotovo ovde se stalno nesto mulja. Verujte mi da je ovde gore nego u gradovima. Ove godine su svi „odlikasi“ iz skole dosli na takmicenje. Kako ja to kazem „dosli su po diplome“ jer nemaju pojma s matematikom nego su dosli samo radi specijalne diplome, cak su se neki i hvalili kako ce biti prvi… I pored sve ove nepravde,toliko sam dobro uradio da nisu mogli nikako da me ostete, a da ne budem prvi i ne prodjem dalje.

        U inat svima koji su me ostetili, ove godine konacno idem na republicko iz matematike, cak i iz fizike…

        Svima koji se nisu plasirali dalje samo hocu da kazem da nastave da rade jos vise jer se RAD NA KRAJU UVEK ISPLATI!!!!!!

      3. NIJE LEPO DA VREDJAS KOLEGE FIZICARE SVOJIM KOMENTARIMA, njihov si covek pa sta.Branis svoj posao , svoje stavove ali bez vredjanaja…30% dece idu uporedo na matematiku i fiziku.Potrudite se da sledece vase takmicenje bude istog dana kad i fizika pa cete tacno znati na cemu ste…Ne bi bilo prvi put da ne vodite racuna o tome

      4. Pa da, svake godine nenormalne razlike u granicama. I šta više svi pričate da je jedne godine takmičenje lakše a sledeće teže, to uopšte nije problem naše dece. Ne sastavljaju zadatke ni deca ni njihovi roditelji i baš me briga da li je bilo lako ili teško, to nije naš problem. I nije me čak briga što poredite sa drugim takmičenjima gde je granica za prolaz 90%, i dalje mislim da je to poštenije, kada se unapred zna granica. A pogotovo me nije briga što su škole organizatori male, i to nije problem, ni dece ni roditelja. Naš problem je kada ta deca kojoj poklanjaju bodove dođu na prijemni za fakultet pa ga polože, pa završe fakultet, pa počnu da rade, pa vode ovu državu, Moje dete je samo zaradilo svaki poen, ni jedan jedini poenčić nije poklonjen, čak je iz fizike trebalo da ima 4 poena više. Znam da će neki da me pljuju. ali ja sam zaista ponosna majka jedne šestakinje: Okružno-srpski, 19 poena (prava I nagrada), Okružno-biologija, 91 poen (prava I nagrada), Okružno-fizika, 80 poena (prava II nagrada), Okružno-matematika, 75 poena (prava III nagrada), uz to, V godina klavira i ni jedna četvorka u dnevniku. Na dopisnoj olimpijadi ih je bilo 47 šestaka iz Srbije, ima III nagradu. Ali niko je ne tera, prosto je takva. Zato se ja ne bojim ni za njen prijemni, ni da će biti loš stručnjak kada završi fakultet. A takmičenja nisu meni bitna, i nisam joj ja rekla da je to bitno, sama to želi.

    6. Ako tvoje dete nije proslo,ne moras da vredjas drugu decu,niti da govoris da deca najmanje vole matematiku i fiziku.Ako je tako,zasto je onda tvoje dete islo na matematiku i fiziku? Strasno.:O

  7. Trebalo bi da je sramota društvo iz DMS-a. Ovako ispada da je prošle godine šesti razred bio povlašćen (prolazili su sa 65 na republičke), ove godine ta ista deca prolaze sa 60. Najbolje bi bilo da naredne godine za osmake bude granica 30 bodova. Baš ste objektivni!!!

    1. Nisu ta deca bila povlascena niti prosle niti ove godine. Glanica se odredjuje tako sto se napravi opadajuca rang lista svihg okruga – zbirno i prvih 100 ide dalje, koliko ima bodova 100-ti to je granica za prolaz. Prosle godine su zadaci bili tezi ili su deca losije uradila pa je granica bila niza. Problem je u tome, sto je ocenjivanje zadataka od stane komisija neshvatljivo.

      1. AKO STOJIS IZA OVOGA STO PISES, POTRUDI SE I NABAVIS SPISAK TIH 100 GDE JE GRANICA ZA PROLAZ,, NARAVNO ZA OVE OSTECENE SESTENCE

      2. A zbog čega mora da ide 100 učenika iz svakog razreda? Što nije 50, 80 ili 150? Granica MORA da bude jedinstvena u bodovima, a ne po broju učenika. Verovatno u pravilima piše ovako kako ti objašnjavaš, ali to je totalno nepravedno. Svako je za svoj uzrast radio zadatke i ovolika razlika je neobjašnjiva. Ovakvim odlukama DMS se samo poigrava sa malim ljubiteljima matematike, a njihovo prepotentno ponašanje je čist bezobrazluk:nejavljanje na telefonske pozive, neodgovaranje na e-mail-ove…

      1. Da li to znači da je ove godine, granica za 6. razred trebalo da bude 3 puta viša nego prethodne godine? Po tebi, granica je trebala da bude 195 poena! Da nisi malo preterao u proceni težine zadataka? Granica bi trebala da bude jedinstvena za sva 3 razreda, a da li je to 70 ili 80 poena, ne bih da nagadjam. Zadaci su valjda prilagodjeni uzrastu, obradjenom gradivu… A sem toga u 7. razredu su i učenici Matematičke gimnazije. Otkud onda i za njih tako niska granica? Biće ipak da je ta generacija, već drugu godinu uzastopno, u povlašćenom položaju!!!

    1. granica zavisi od tezine zadataka i od generacije ako su zadaci bili 3 puta tezi a granica je 60 postavimo jednacinu generacija1/3*zadaci=60 generacija2/zadaci=85 iz prve jednacine generacija1=180*zadaci a iz druge generacija2=85*zadaci odavde generacija1/generacija2=180*zadaci/85zadaci=2.117647 sto znaci da je generacija1 2.117647 puta veca od generacije2 pa moje tvrdjenje moz biti tacnofilipe

      1. A koga ti u stvari braniš? Da li si ti možda 7. razred ili si „drveni advokat“? I ko si ti da ocenjuješ i procenjuješ težinu zadataka? Biće da i ti pripadaš grupi nedodirljivih i samovoljnih iz DMS-a! A i za rešavanje jednačine bi dobio okruglo nula bodova, osim ako ti tata nije u DMS-u!

    1. jednacina mi je sasvim dobra ukoliko nadjes (sem sto sam 65 zamenio sa 60 ali sam se ispravio) gresku u njoj svaka ti cast i zasluzio si da prodjes ali je neces nacijer je nema usput 7. sam razred i nebranim nikoga vec sve govorim kao sto jeste.

      1. STALNO IH NESTO BRANIS, PREPORUKA JE DA IM SE PRIDRUZIS SLEDECE GODINE OKO ODREDJIVANJA GRANICA…EVIDENTNO IM TREBA TAKVA POMOC…KONTRASU

  8. Zar nisu moralni pobednici sva deca kojima niko nije „navlačio“ poene na žalbama koje su trajale i po 7 dana (suprotno pravilniku) i koja nisu dobila (ili nisu prihvatila, ako im je nuđeno) „provaljene“ zadatke?!

      1. Da li je logicno da dete iz skole domacina u osmom ima 100 poena na okruznog, a do tada nikad zapazen rezultat?

      2. Pa naravno da ima, prošle godine na državnom takmičenju iz fizike, III nagrada za osmake, 15 poena i to posto je broj bodova pomnozen nekakvim izmisljenim koeficijentom (čini mi se) 3 da se ne bi totalno obrukali sa 5 poena za III nagradu. Šta mislite, da li deca koja pošteno prođu na državno mogu baš toliko loše da urade? 5 bodova-znači da deca nisu znala ni obrasce za te zadatke, o tome vam pričam.

  9. Nisam ja ovde advokat fizicara, ali kako su, izgleda, dali lakse zadatke za sestake umesto 115 predvidjenih, pozvali su ih 170, sto je skoro 50% vise! A ovde 30% manje. I nigde transparentnosti, koji su to ucenici, koliko bodova imaju, iz kog su okruga… Samo granice, previsoke. Kod fizicara je to bar jasno i na svaku zalbu Drzavnoj komisiji, sto ovde nije moguce, je odgovoreno mejlom.

  10. Pametni ovi iz DFS-a, napokon su uspeli da se postave na vrhu a DFS-posle duye vreme da dobije konkurenciju, a ne da se ponasa ovako kao sada…otom potom sve ce doci na svoje ali oni vise nikada nece uzivati ugled kao do sada.Jednom se gubi poverenje

  11. Moram da se ukljucim u ovu debatu jer mi je dete islo na takmicenje iz fizike i matematike, 6. razred, ali na zalost u oba slucaja nije proslo na Republicko iako je veoma dobro uradio. I ja sam gledala statistiku, pa se pitam da li je moguce da je ova generacija sestaka (2000. godiste) izuzetno jaka, mnogo jaca od generacije sedmaka, kod kojih je i prosle godine kad su bili sesti razred, i sad kad su sedmi mnogo niza granica za prolaz dalje….Da li je to, ili su njima bas uvek dolaze tezi zadaci…U svakom slucaju, u ovoj generaciji konkurencija je ogromna, sto ima mnogo svojih dobrih strana. A sto se tice DFS, nemam nikakvog razloga da lobiram, ali zaista je za svako postovanje njihov jasan pravilnik, nikad na stetu deteta, i azurnost da iste veceri objave preliminarne, pa konacne rezultate vrlo masovnog gradskog takmicenja u Beogradu. Naravno da nije sve u nagradama, nego je najvaznije znanje koje steknu dok vezbaju, ali nije zanemarljiv fer odnos i prema deci i prema nastavnicima, tako da ce se nase dete sledece godine sigurno vise posvetiti fizici…

  12. O granicama nemam još konačno mišljenje.
    Imaću ga kada saznam koliko dece iz kog razreda ide na državno.
    Mislim da bi bilo pošteno da svi razredi (i VI i VII i VIII) budu bar približno izjednačeni brojčano.

    1. ukoliko kampanja kojum je najavila g-dja iz beograda zazivi, po njenim instrukcijama potrebno je najmanje 30 roditelja da se uputi prigovor a verovatno i revizija DMS-U pozivajuci se na broj ucesnika.Jer po nekim statist.podacima koje je njihov savet roditelja odradio sigurno ima mesta ya prigovor.Sta ce biti dalje videcemo…Mozda Veljko ima nekih informacija,,,,,,

      1. Ja ne zelim da pisem taj prigovor, jer od njega nece biti nista, sem jos nekoliko dana iscekivanja (i nerviranja). Neka im je na cast u DMS, a onom gospodinu sto je ispisao celu stranu velikim slovima da kazem da mi nismo nikakvi bolesni, ambiciozni roditelji, vec samo podrzavamo nasu decu u onome sto vole. I da ne vole matematiku, sigurno na Okruznom ne bi imali 80 bodova i zbog jedne diplome proveli mnoge sate vezbajuci zadatke. I oni znaju da je ta diploma samo jedna lepa uspomena koja je zahtevala mnogo truda,
        Nasi komentari su zbog toga sto znamo da citamo (pravilnik koji kaze 100 dece) i znamo da brojimo (a nismo izbrojali do 100).

  13. smem da se kladim da mi od 80 poena nismo (verovatno) prosli zbog male skole!!!!!!!!! nas od 80 boda ima oko 35… sto posto!!!!!! iz fizike je proslo njih 176 jer je skola veca nego ova iz loznice -_-…….sto su se i prijavljivali da budu domacini -_- !!!!!!!! naravno ja bih voleo da prodjem xD ………. da li oni gledaju ovo sto mi komentarisemo

  14. Ja sam profesorka matematike i tetka jednog sestaka koji sa 80 bodova ne ide dalje.Potpuno podrzavam one koji hoce da pisu prigovor DMS jer na ovaj nacin, umesto da pruze priliku deci da i dalje razvijaju svoju ljubav prema matematici na jako surov nacin ih od nje odvracaju.Zasto drzavna takmicenja ne organizuju u vecim gradovima ,ako je to problem i zasto se unapred neznaju granice?

  15. nedodirljivi (dms) se ne javljaju na pozive a kad se jave spuste slusalicu….kako kazu proslo je 80 sestaka, a kada ih neko pita za sedmake kao ne znaju i spuste slusalicu.Jedini argument za visoku granicu sestaka im je to da pogledamo Nis jer su deca tamo odlicno uradila…Prosle godine je samo u Beogradu u osmom razredu bilo dvadesetak stotki i granica je bila 80 i iy beograda je proslo 53, a ove godine setaci jesu dosta dobro ali nemaju ni u celoj Srbiji ni priblizan br. stotki kao oni prosle god a granica visa!!!U poslednjih 50 godina granica nije bila ovoliko visoka !!Ipak sestaci jesu dobro uradili ali ipak ne toliko dobro i cemu sad granica 85 poena (sta u ostalom u zadatku znaci 5 bodova???)????

  16. Procitala sam komentar o ucenicima koji su odlicno uradili u Nisu,ali Srbija nije Beograd,Nis,Kragujevac, vec mnoga mala mesta u kojima ima jako talentovane dece koja nemaju matematicke gimnazije i fakultete na kojima ih spremaju za takmicenja,pa ih i na taj nacin diskriminisu.

  17. Za ‘Lidija’ : Niste upravu. Na republičkom iz fizike prošle godine za 8. razred nije bilo nikakvog ‘množenja bodova nekakvim izmišljenim koeficijentom’ kao što ste Vi napisali. U Pravilniku DFS-a je naveden nacin dodeljivanja nagrada na republičkom takmičenju. Nagrade dobija određen procenat učenika. Pogledajte zadatke sa republičkog za 8. iz fizike pa tek onda sudite o rezultatima. Zadaci su bili preteški. DFS poštuje Pravlinik o takmičenjima koji je doneo. Mozda nekome pravilnik ne ogovara ali to nije razlog da se loše govori o takmičenju iz ovog predmeta. Granica ove godine za osmake jeste niska, ali okružno je bilo teško.

  18. ZAPAZI…….OVO ,,,,,TAKO RADE PRAVA DRUSTVA….Odlukom Uprave Društva za srpski jezik i književnost Srbije od 12.04.2012. god. odlučeno je da se prag prolaznosti za republičko takmičenje iz srpskog jezik za VII i VIII razred osnovne i I, II, III i IV razred srednjih škola spusti na 17 bodova.SVAKA CAST

  19. Za matematiku bi granica trebalo da bude 80% i da se to zna, a ukoliko su zadaci teži pa cela generacija uradi lošije, da se spusti prag prolaznosti. Ne verujem da ima pametnih i manje pametnih generacija, već da nije dobar izbor zadataka, kao i da zadaci trebaju biti novi, a ne prepisani iz „Matematičkog lista“.

  20. Veljko,jedno pitanje
    Da li djaci koji su se plasirali na rep.takmicenje imaju prava na slobodne dane.Ne mislim na slobodnu volju skole jer takva u skoli mog sina ne postoji,prete mu neopravdanim casovima…

    1. Уобичајено је да учесници државних такмичења добијају неке слободне дане, са оправданим одсуством. Мислим да то неће бити пробелем ни Вашем детету, и да је можда по среди неки неспоразум, који ћете лако решити у договору са школом.

    1. Mislim da je stvar na nivou skole, da nema posebnog zakona. U skoli mog deteta direktor je decu za sve nivoe i sva takmicenja oslobodio nastave petkom, a odgovaranja ponedeljkom. Za matematiku je bilo po dva dana, od opstinskog, s tim sto su tog cetvrtka i petka isli na dva casa dodatne nastave.
      Ako nemate razumevanja (sto ne razumem), jer uspeh deteta svakako doprinosi i ugledu skole, imate pravo Vi da mu pravdate do 5 dana.

  21. Postovani Veljko,moje dete je osvojilo prvo mesto na gradskom takmicenju iz matematike (u pitanju je IV razred) i danas sam saznala da ce ici i na drzavno.Znate li Vi nesto o tome(da li je to novina za mladje ucenike)ili ja nisam u toku obzirom da se prethodnih godina nigde ne pominju ucenici IV i V razreda kao ucesnici drzavnog takmicenja.Hvala!Naravno mogu i ostali posetioci bloga da mi pomognu,ako nesto znaju jer se u DMSu po trdiciji ne javljaju ni na jedan ponudjen broj.Hvala svima koji ostavljaju komentare.

    1. Поштована,
      То је за мене потпуна новост.
      Према важећим правилима ДМС-а, на државним такмичењима учествују ученици шестог, седмог и осмог разреда.
      С обзиром да до сада није било никакве другачије информације, нити најаве да би могло бити другачије, сумњам да ће ове године на државном такмичењу моћи да учествују ученици млађих разреда.

  22. Hvala puno,ali ja stvarno ne znam za sta onda uciteljica prirema moje dete.Zvala sam je malopre i rekla mi je da ce dete ucestvovati na DRZAVNOM TAKMICENJU i da je to novina.Tako da sam tek sad zbunjena,a dete pocelo vec da vezba…..

    1. Jedino takmičenje na koje vaš četvrtak može dalje da ide je Arhimedesov turnir, koji će biti u drugoj polovini maja. Državno takmičenje za četvrtake neće biti sigurno, učiteljica treba da se bolje informiše.

  23. Veljko,
    Prvo hvala na odgovorima koje ste mi dali.
    Interesuje me program takmicenja cini mi se da je do sad bilo takmicenje od 10 do 13,pa onda pregledavanje malo vremena za zalbe i onda u nedelju dodela nagrada.
    Ako se varam ispravite me molim Vas.
    P.S Ako sam u pravu u koliko sati se zavrsava dodela nagrada?

  24. Da li je neko primetio da se datum državnih takmičenja i iz hemije i iz matematike poklapa sa datumom održavanja probnih tesova za osmake, na kojima bi i učenici i nastavnici morali biti prisutni. Kako prevazići ovaj problem? Ja sam potpuno iznenađena ovim, jer isto ministarstvo određuje i kalendar takmičenja i datum pisanja probnih testova. Kako može ovako nešto da im promakne?

      1. BB, nema nikakvih sankcija za decu ukoliko ne izadju na ovaj probni ispit. Sem toga, zar nije opravdano odsustvo ako je dete na REPUBLICKOM takmicenju??? *iz nekog razloga nisam mogla da odgovorim na Vas post, pa sam dodala na svoj. pozdrav.

  25. Pa to je više nego smešno. Poklapanje termina takmičenja iz matematike i hemije i ovoga o čemu pišete je dokaz da se o ovako važnim stvarima uopšte ne vodi računa. Ispada da je to za neke zadnja rupa na svirali.

  26. http://www.vuk.edu.rs/ VI razred. Hvala gospodi iz DMS-a za njihove granice za VI razred.Deca su se zato okrenula samo na takmicenje iz fizike i time pokazali koliko vredi njihova generacija 2000/2001.Za svaku pohvalu 27 deteta ima 100 poena sta reci…To se nije desilo do sada.A hotel Vojvodina SAMO 4 ZVEZDICE , SITNICA….cestitam im od srca, ovo im je velika nagrada i nadoknada za svu nervozu od DMS-a.

Оставите одговор на zzzzzzzzzzzzzz Одустани од одговора

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришете користећи свој WordPress.com налог. Одјави се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришете користећи свој Facebook налог. Одјави се /  Промени )

Повезивање са %s